Вы участник?

Ovoz berish

Loyihalar

1139 A'SU Flavored yangi mahsulotining (xushbo'y suv) chiqarilishi


  • Nominatsiya:

    New. Yangi mahsulot yoki xizmatlarni joriy qilish

  • Brend

    A’SU Flavored

  • Agentlik

    McCann Tashkent / RG Brands

Muammo

Innovatsion yangi xushbo'y suv bilan bozorga kirganimizda, biz shakarli ichimliklarga bo'lgan munosabatda katta to'siq va qiyinchiliklarga duch keldik. Odamlarning asosiy tashvishi ortiqcha kaloriyalarning oqibatlari, kimyoviy qo'shimchalarning tarkibi va chanqoqning yo'qligi haqidagi fikr edi.


Yechim

Asosiy e'tibor mahsulotning o'ziga qaratildi, shuning uchun uning afzalliklari uni "Gaplashuvchi" qiladi.

A'SU Flavored - kun davomida chanqog'ingizni qondiradigan yorqin ta'mga ega ichimlik. Oddiy shakar o'z ichiga olgan ichimliklarga nisbatan kamroq shakarni o'z ichiga oladi, organizm uchun vitaminlarning bir qismini beradi va foyda bilan tetiklashtiradi.

Keyinchalik, brendning jozibadorligini oshirish va yosh zamonaviy auditoriyani jalb qilish uchun izchil imidj aloqasini yaratish kerak edi


Natija

Asosiy kommunikatsiyalar orqali quyidagi maqsadlarga erishildi:

  • Bozorda mahsulotning muvaffaqiyatli chiqarilishi
  • Brend jozibadorligini shakllantirish
  • Yosh auditoriyani jalb qilish
  • Ijobiy aloqa va brend qadriyatlari bilan assotsiatsiyani shakllantirish

Xushbo'y suvni biladigan va sinab ko'rgan odamlarning umumiy ulushi 63% dan 91% gacha ko'tarildi.

Xushbo'y suvlar toifasidagi "Brend sog'lig'i" o'lchovlariga asoslanib, birinchi yilda yuqori natijalarga erishildi: bilim 96%, sotib olish uchun e'tibor 95%, namuna 93%, xarid 85%



Ro'yxatga qaytish