New. Yangi mahsulot yoki xizmatlarni joriy qilish
A’SU Flavored
McCann Tashkent / RG Brands
Innovatsion yangi xushbo'y suv bilan bozorga kirganimizda, biz shakarli ichimliklarga bo'lgan munosabatda katta to'siq va qiyinchiliklarga duch keldik. Odamlarning asosiy tashvishi ortiqcha kaloriyalarning oqibatlari, kimyoviy qo'shimchalarning tarkibi va chanqoqning yo'qligi haqidagi fikr edi.
Asosiy e'tibor mahsulotning o'ziga qaratildi, shuning uchun uning afzalliklari uni "Gaplashuvchi" qiladi.
A'SU Flavored - kun davomida chanqog'ingizni qondiradigan yorqin ta'mga ega ichimlik. Oddiy shakar o'z ichiga olgan ichimliklarga nisbatan kamroq shakarni o'z ichiga oladi, organizm uchun vitaminlarning bir qismini beradi va foyda bilan tetiklashtiradi.
Keyinchalik, brendning jozibadorligini oshirish va yosh zamonaviy auditoriyani jalb qilish uchun izchil imidj aloqasini yaratish kerak edi
Asosiy kommunikatsiyalar orqali quyidagi maqsadlarga erishildi:
Xushbo'y suvni biladigan va sinab ko'rgan odamlarning umumiy ulushi 63% dan 91% gacha ko'tarildi.
Xushbo'y suvlar toifasidagi "Brend sog'lig'i" o'lchovlariga asoslanib, birinchi yilda yuqori natijalarga erishildi: bilim 96%, sotib olish uchun e'tibor 95%, namuna 93%, xarid 85%