Integrated. Integratsiyalangan kampaniya
CHEVROLET
GRANDPR
Ijodiy kampaniya maqsadlari - Chevrolet brendini bozor etakchisi, obro\'li va tomoshabinlarga hissiy jihatdan yaqin imidjini mustahkamlash, Chevrolet Tracker modeli va uning afzalliklari to\'g\'risida bilimlarni shakllantirishdir.
UzAuto jamoasi va GRandPR agentligi, yangi Chevrolet Tracker-ga maqsadli auditoriya e'tiborini qaratilgan ijodiy kontseptsiyani ishlab chiqdi.
Muammoni hal qilish uchun biz maqsadli auditoriya o'rtasida tadqiqot o'tkazdik va yangi avtomobildan kelajakda nimani kutishlari haqida etarlicha chuqur tahlil oldik. Olingan ma'lumotlarga asoslanib, biz avtomobilni ilgari strategiyasining asosini tashkil etgan kontseptsiyani ishlab chiqdik.
Asosiy tushuncha: "Men Chevroletni munosib mashina, ko'pchilik uchun eng yaxshi tanlov deb hisoblayman, lekin uni sotib olishdan bu murosaga kelish, tanlov etishmasligining natijasi degan tuyg'u qolishini istamayman, axir, men uchun mashina sotib olish – bu orzularning amalga oshishi".
Message: "Yangi Chevrolet Tracker, sizning orzuingizdagi avtomobil haqidagi tasavvuringiz asosida yaratilgan"
Idea: Bu avtomobilda hamma narsa siz xohlaganingizdek. Bu erda siz o'zingiz bilan yolg'iz qolishingiz mumkin. Bu hamma narsaga tegishli. Qanday musiqa yangrayapti, mashinada harorat qanday. Bu arzimas narsalarga o'xshaydi, lekin bu arzimas narsalar bizning hayotimiz. Chevrolet avtomobillarining ajoyib imkoniyatlari bilan esa hayot yanada yaxshilanadi”.
Kontseptsiya: "YANGI CHEVROLET TRACKER - BU YERDA HAMMA NARSA SIZ ISTAGANINGIZDEK!"
Reklama kampaniyasini rejalarini amalga oshirish uchun qanday aloqa vositalarini tayyorladik:
Reklama kampaniyasi ikki bosqichda amalga oshiriladi:
Biz sizga asosiy reklama kampaniyasi natijalarini ko\'rsata olmaymiz, lekin hozir biz birinchi bosqich natijalarini bilan faqat bir jumla orqali bo`lishishimiz mumkin.