Вы участник?

Ovoz berish

Loyihalar

1519 CHEVROLET TRACKER "BARCHASI SIZ ISTAGANDEK"


  • Nominatsiya:

    Integrated. Integratsiyalangan kampaniya

  • Brend

    CHEVROLET

  • Agentlik

    GRANDPR

Muammo

Ijodiy kampaniya maqsadlari - Chevrolet brendini bozor etakchisi, obro\'li va tomoshabinlarga hissiy jihatdan yaqin imidjini mustahkamlash, Chevrolet Tracker modeli va uning afzalliklari to\'g\'risida bilimlarni shakllantirishdir.


Yechim

UzAuto jamoasi va GRandPR agentligi, yangi Chevrolet Tracker-ga maqsadli auditoriya e'tiborini qaratilgan ijodiy kontseptsiyani ishlab chiqdi.
Muammoni hal qilish uchun biz maqsadli auditoriya o'rtasida tadqiqot o'tkazdik va yangi avtomobildan kelajakda nimani kutishlari haqida etarlicha chuqur tahlil oldik. Olingan ma'lumotlarga asoslanib, biz avtomobilni ilgari strategiyasining asosini tashkil etgan kontseptsiyani ishlab chiqdik.

Asosiy tushuncha: "Men Chevroletni munosib mashina, ko'pchilik uchun eng yaxshi tanlov deb hisoblayman, lekin uni sotib olishdan bu murosaga kelish, tanlov etishmasligining natijasi degan tuyg'u qolishini istamayman, axir, men uchun mashina sotib olish – bu orzularning amalga oshishi".

Message: "Yangi Chevrolet Tracker, sizning orzuingizdagi avtomobil haqidagi tasavvuringiz asosida yaratilgan"

Idea: Bu avtomobilda hamma narsa siz xohlaganingizdek. Bu erda siz o'zingiz bilan yolg'iz qolishingiz mumkin. Bu hamma narsaga tegishli. Qanday musiqa yangrayapti, mashinada harorat qanday. Bu arzimas narsalarga o'xshaydi, lekin bu arzimas narsalar bizning hayotimiz. Chevrolet avtomobillarining ajoyib imkoniyatlari bilan esa hayot yanada yaxshilanadi”.

Kontseptsiya: "YANGI CHEVROLET TRACKER - BU YERDA HAMMA NARSA SIZ ISTAGANINGIZDEK!"

Reklama kampaniyasini rejalarini amalga oshirish uchun qanday aloqa vositalarini tayyorladik:

  1. Reklama roliklari (rasm, taktik, raqamli format) Biz yorqin, kreativ videoni ishlab chiqdik va suratga oldik, deyarli har bir tomoshabin “WOW!” deydi. Xalqaro jamoa vizual effektlar va o‘ziga xos professional va sifatli suratga olish orqali iste’molchimizga yangi avtomobilning asosiy xususiyatlarini yetkaza oldi, shuningdek, Chevrolet Tacker bilan iste’molchilar o`rtasida kuchli hissiy aloqa o‘rnata oldi.
  2. Tashqi reklama, raqamli faollashuvlarda ishlatiladigan asosiy tasvirlarni yaratish, shuningdek, yangi Chevrolet Tracker-ni o'z auditoriyasiga taqdim etish doirasida asosiy vizual tasvirlarni yaratish maqsadida biz bir qator fotosessiyalar o'tkazdik.
  3. Radio uchun reklama roliklari ishlab chiqdik. Albatta tan oling, kun bo'yi yangi Chevrolet Tracker uchun yaratilgan reklama rolikidan musiqa chalishni boshlaganida va uni pleylist varag'ida qoldirish uchun uni "shazam" qilishni boshlaganingizda, ish sifatli bajarildi va biz asosiy narsaga erishdik- biz sizning e'tiboringizni jalb qildik.
  4. Yangi Chevrolet Tracker avtomobilini ishga tushirish uchun reklama kampaniyasi strategiyasini ishlab chiqdik

Reklama kampaniyasi ikki bosqichda amalga oshiriladi:

  • Birinchi avtomobilning chiqarilishi doirasida bir qator PR tadbirlari, shuningdek sotuvlar boshlanishiga bag'ishlangan dilerlik tadbirlari orqali amalga oshirildi "Odamlarning his-tuyg'ulari barcha reklama materiallaridan muhimroqdir. Yangi Chevrolet Tracker sotuvi boshlangani bilan tabriklaymiz!»
  • Bilim yaratish va e'tiborni jalb qilish. Reklama kampaniyasi barcha aloqa vositalarini o'z ichiga oladi va sentyabr oyining o'rtalariga rejalashtirilgan.

Natija

Biz sizga asosiy reklama kampaniyasi natijalarini ko\'rsata olmaymiz, lekin hozir biz birinchi bosqich natijalarini bilan faqat bir jumla orqali bo`lishishimiz mumkin.



Ro'yxatga qaytish