Вы участник?

Ovoz berish

Loyihalar

1813 Колбаса как произведение искусства


  • Nominatsiya:

    SMM. SMM-kampaniya

  • Brend

    ROHAT MEAT PRODUCTS

  • Agentlik

    VSEBUDET

Muammo

Kolbasa mahsulotlarining yangi brendini ishga tushirish, Instagramda ushbu segmentdagi raqobatchilardan ajralib turadigan kreativ brend profilini ishlab chiqish.


Yechim

Biz “Kolbasa san’at asari sifatida” SMM aksiyasi konsepsiyasini ishlab chiqdik. Brend profilining o'ziga xosligi shundaki, barcha matnlar va vizuallar neyron tarmoq yordamida yaratilgan va segmentdagi kolbasa klassik taqdimotiga boshqacha yondashuvni ifodalaydi.


Natija

Loyiha avgust oyi oxirida mijoz tomonidan qabul qilingan va uni raqamli shaklda amalga oshirish boshlangan.



Ro'yxatga qaytish