Traditions. Milliy qadriyatlar qo‘llanilgan kampaniya
Evos
8Bit Media
Har yili Ramazon oyida muassasalarga tashrif buyurish keskin kamayadi. Ko'pgina muassasalar ro'za tutadigan odamlar uchun maxsus menyu ishlab chiqmoqda va ish rejimini o'zgartirmoqda.
EVOS oʻzbek oilalaridagi hayotiy vaziyatlarni va EVOS taomlari iftorlik uchun ajoyib variant boʻlishi mumkinligini toʻgʻri aks ettiruvchi 4 ta videoni taqdim etdi. Videolardan tashqari, media shaxslar bilan integratsiya yaratildi. Fikr yetakchilari va taniqli shaxslarga iftorlik to‘plamlari bilan sovg‘alar tarqatildi. Maqsadli auditoriya sifatida ularni tinglaydigan sodiq auditoriyaga ega 20 nafar ommaviy axborot vositalari tanlab olindi.
Nashrning yoritilishi barcha ijtimoiy tarmoqlarda jami 400 000 dan ortiq tomoshani tashkil etdi. Iftorlik dasturxoni yetkazib berish o‘tgan yilga nisbatan 5 barobar oshdi. 90% o'z sahifasida sovg'ani bo'lishdi, uni olganlarning 100% yaxshi sharh qoldirdi.