Вы участник?

Ovoz berish

Loyihalar

1822 ’qimachilik ko’rgazmasiga e'tiborni qanday jalb qilish kerak?


  • Nominatsiya:

    SMM. SMM-kampaniya

  • Brend

    SAYS Ltd Exhibition Agency

  • Agentlik

    Circle

Muammo

Yo’nalish bo’yicha ko’rgazmalar – bu qisqa profilga ega mutaxassislar tanlovi hisoblanadi. Bu tadbir «navbatdagi yana bir ko’rgazma» bo’lib qolmasligi uchun unga jamoatchilik e'tiborini qaratish va potensial tashrif buyuruvchini jalb qilish kerak bo’ladi.


Yechim

Ko’rgazma auditoriyasi ancha keng, uni jalb qilish uchun turli aloqa usullari va vazifalarni qamrab olish kerak edi. Biz esa buni uddaladik.


Natija

Sahifani 3 oy boshqarish davomida uchun Instagram'dagi umumiy umumiy qamrov ko’rsatkichi — 1 731 336 kishini tashkil qildi; 3 kuni davomida bo’lib o’tgan ko’rgazmada 80 dan ortiq noyob Stories belgilarini oldik. Jalb etilganlik darajasi oldingi davrga nisbatan +209%ni tashkil qildi. Ko’rgazmaga — 3500 dan ortiq kishi tashrif buyurdi.



Ro'yxatga qaytish