SMM. SMM-kampaniya
Uzbekistan Airways
Aviakompaniya ishchi kuchida yosh kadrlarning yo'qligi, statistik ma'lumotlarga ko'ra, aviakompaniya yosh xodimlarning atigi 23 foizini tashkil qiladi. O‘zbekistonda mehnat bozorida iqtidorli yosh mutaxassislarga ehtiyoj borligi sababli aviakompaniyaning PR jamoasi jurnalistika yo‘nalishida tahsil olayotgan universitetning yuqori kurs talabalari uchun yozgi amaliyot tashkil etishga qaror qildi. Shuningdek, aviakompaniya oldida yosh hamkasblarga o'z faoliyat sohalarida tajriba orttirishda yordam berish vazifasi qo'yildi, shunda ular kelajakda tajribaga ega bo'lgan boshqa kompaniyalarda o'z faoliyatini davom ettirishlari mumkin edi.
Amaliyotning asosiy g‘oyasi yosh avlod o‘rtasida aviakompaniya jozibadorligini oshirish va “O‘zbekiston havo yo‘llari” iqtidorli yoshlar uchun ochiqligini ko‘rsatishdir, chunki aynan yosh mutaxassislar biznes bilan bir qatorda rivojlanish va o‘zgarishga tayyor. aviakompaniyamiz uchun har doim qimmatli bo'lib qoladi.
Ikki oylik amaliyot natijasida aviakompaniya saralangan talabalarga PR ko‘nikmalarini taqdim etdi. Talabalarning o'zlari esa PR vositalarini, tashkilot uchun aloqa strategiyasini qanday yaratishni, ta'sir qiluvchilar bilan qanday ishlashni, aviakompaniya yo'lovchisi portretini tahlil qilish va chizishni, OAV bilan muloqot qilishni va tadbirlarni boshqarishni o'rganishga muvaffaq bo'lishdi.
Amaliyot yakuni bo‘yicha ikki nafar talabaga aviakompaniyadagi faoliyatini rasmiy xodimlar timsolida davom ettirish taklif qilindi.
E'longa havola - https://www.instagram.com/tv/CeTtWm5gogs/?igshid=YmMyMTA2M2Y=