Вы участник?

Ovoz berish

Loyihalar

1613 “O‘zbekiston havo yo‘llari” brendi elchisi – Sevara Nazarxon


  • Nominatsiya:

    Celebrities. Mashhur shaxslar ishtirokidagi reklama kampaniyasi

  • Brend

    АО "Uzbekistan Airways"

Muammo

Aviakompaniya uzoq vaqt davomida jamoatchilik uchun yopiq edi. PR jamoasi bu vaziyatni o'zgartirishga qaror qildi va rassom Sevara Nazarxon bilan muzokara boshladi. Ko‘pchilik “O‘zbekiston havo yo‘llari”ni monopolist kompaniya deb biladi. Sevara Nazarxonni elchi etib saylash orqali aviakompaniya jamoatchilikning aviakompaniya faoliyatiga sodiqligini oshirish va yo‘lovchilari bilan yaqinroq bo‘lishni istaydi. Sevara ijod yo'lini o'zi qurgan xalq xonandasi. U qo'shiqchi, ona va ajoyib sayohatchi.
“O‘zbekiston havo yo‘llari” brendining sodiqligini oshirish va aviakompaniyaning O‘zbekistonda va xalqaro miqyosdagi obro‘sini oshirish maqsadida Sevara Nazarxon bilan birgalikda reklama sohasida hamkorlik qilish bo‘yicha yillik shartnoma imzolandi. Sevara “Ilk parvozim” loyihasi (temir daftarlik ayollar uchun ijtimoiy loyiha) ishtirokchilari uchun maxsus mehmon bo‘ldi, Urganch-Milan yo‘nalishi bo‘yicha ilk reys ochilishida ishtirok etdi va faoliyati haqida reklama roliki namoyish etildi. Uning ishtirokida “O‘zbekiston” MChJ tayyorlandi.Vertolyotlar. Sevara bilan eksklyuziv intervyu aviakompaniyaning bort jurnalida, reklama roliklari esa Toshkentdagi muz ekranlarida joylashtirildi.


Yechim

O'lchov
Ko'p kanalli hamkorlikdagi reklama aviakompaniyani 1 milliondan ortiq kishiga yetkazdi.
Fikr
Sevara bilan hamkorlik g‘oyasi krosspromoing yordamida O‘zbekiston aholisi va xorijda aviakompaniyaning nufuzini oshirish, brendga bo‘lgan sodiqlik darajasini oshirish va aviakompaniya faoliyati haqida so‘zlab berishdan iborat. Sevara Nazarxonning lablari.
Reklama
Sevara va aviakompaniya hamkorligini reklama qilish uchun ijtimoiy tarmoqlarda reklama, bort jurnali, led ekranlar va ommaviy axborot vositalaridan foydalanilgan.


Natija

Ijtimoiy tarmoqlarda o‘tkazilgan bir nechta kross-aksiya va foydalanuvchi sharhlari natijalariga ko‘ra, yo‘lovchilarning aviakompaniyaga sodiqligi yaxshilana boshlagani va shu tariqa aviakompaniya O‘zbekiston aholisi orasida ijobiy obro‘ga ega bo‘la boshlagani ma’lum bo‘ldi. rassomning yuzi.



Ro'yxatga qaytish