Вы участник?

Ovoz berish

Loyihalar

1607 Arca Fest


  • Nominatsiya:

    Celebrities. Mashhur shaxslar ishtirokidagi reklama kampaniyasi

  • Brend

    Arca mebel

  • Agentlik

    Arca mebel

Muammo

Toshkentdagi ko'cha san'ati juda ko'p to'siqlarga duch keladi va davlat tomonidan kam qo'llab-quvvatlanadi. Ushbu yo'nalishdagi rassomlar ko'pincha eshik oldida rasm chizishlari kerak va har doim ularning ishlari bo'yalgan yoki buzilgan bo'lishiga tayyor bo'lishlari kerak. Dunyoda, o'z navbatida, ko'cha san'ati shahar me'morchiligi va madaniyatining ajralmas qismidir va ko'plab yirik shaharlarda ko'cha san'ati asarlari bilan mashhur bo'lgan butun hududlar mavjud. Bunday joylar atrofiga yoshlarni to'playdi, ular muloqot qiladilar, asarlarni muhokama qiladilar va ulardan o'zlarining ijodiy ishlarini yaratishda foydalanadilar (yangi rasmlardan ilhomlangan yoki shunchaki ularning fonida fotosuratlar va videolar olishadi). Toshkentda shahar madaniyatini rivojlantirish uchun muhim boʻlgan bunday obʼyektlar yoʻq edi va biz buni tuzatishga va shu bilan birga bir qancha marketing muammolarini hal qilishga qaror qildik: 1. Arca mebel ikkinchi maqsadli auditoriyasi orasida kam tanilgan edi: erkaklar va 18 yoshdan 25 yoshgacha bo'lgan ayollar 2. Mijozlar Arca 3 joylashuvini yaxshi bilishmagan.Maqsad Arca bilan shaharning go'zalligiga sarmoya kirituvchi brend sifatida assotsiatsiya yaratish edi.


Yechim

Markazimizning avtoturargohida devorning katta maydoniga e'tibor qaratdik. Uning kulrang rangi bizga to‘g‘ri kelmadi va uni shunchaki ranglarimiz bilan bo‘yash o‘rniga, ko‘cha san’ati rivojiga yordam beradigan va o‘z joyimizga yosh tomoshabinlarni jalb qiladigan tadbir tashkil etishga qaror qildik. Shaharning ko'cha rassomlarini yig'ib, ularga kerak bo'lgan hamma narsani berish va birinchi yirik ko'cha san'ati festivalini tashkil etishga qaror qilindi. “Biz bo‘lmasak, kim?” xayriya tashkiloti bilan kelishib oldik. hamkorlik to‘g‘risida, festivalda xayriya yarmarkasi tashkil etdi va topilgan mablag‘ni kasal bolalarga yordam berish uchun xayriya qildi.Festival shuningdek, yosh tomoshabinlar uchun yulduzlarni taklif qildi va Holi jangi va otashinlarni tomosha qilish kabi tadbirlarni tashkil etdi. Bunga parallel ravishda, mehmonlar eng yaxshi asarlar uchun ovoz berishlari mumkin bo'lgan onlayn ovoz berish bo'lib o'tdi (3 ta birinchi o'rin mukofot oldi). Festivalning o'zi yuqori xarajatlar tufayli uni targ'ib qilish tejamkor edi: ular ijtimoiy tarmoqlardagi 2 ta yangilik kanalida reklama postlariga buyurtma berishdi va yosh obunachilarga ega bloggerlarga taklifnomalar yuborishdi. Bu g‘oya va nostandart taklifnomalarimiz bloggerlarning o‘zlariga ma’qul kelgani bois, biz keng yoritildik.


Natija

Biz katta ko'cha san'ati festivalini tashkil qildik, rassomlarga o'z iste'dodini namoyon etish va ishlari xavfsiz bo'lishiga ishonch hosil qilish imkoniyatini berdik, shuningdek, Toshkentning barcha hududlaridan yoshlar yig'iladigan joy yaratdik. Natijada, ushbu tadbir yosh tomoshabinlar orasida brend e'tirofini yaratdi, Arca avtoturargohini shaharning mashhur joyiga aylantirdi va Arca Toshkentning yanada go'zal bo'lishiga qanday yordam berishini ko'rsatdi. Festivalning oflayn auditoriyasi 1 kun ichida 3500 dan ortiq tashrif buyurgan. Gazeta.uz, PR.uz, Darakchi.uz, Uznews, Digest, Afisha.uz, Anons.uz, Press.uz kabi ommaviy axborot vositalari, bloggerlar: @trolluz, @gouz, @djurayevstudio, @art_ansar, @amyleyli, @zastenoi va boshqalar. 3 oy davomida ko'cha san'ati devori fonida ARCA MEBEL geotegi bilan 80 dan ortiq nashrlar tayyorlandi.Ijtimoiy tarmoqlarda Arca Fest bilan bog'liq kontentning umumiy qamrovi 1 million ko'rishdan oshdi. Bundan tashqari, bizning devorimiz Toshkentdagi ko‘plab ijodkorlarning ishiga yordam berdi: u Samsung, AUA Production, BMW, Nike, Ozbe.uz va Unique Shop reklama maskanlariga aylandi; bloggerlar, musiqachilar va boshqa ijodkorlarning kliplari va fotosessiyalari uchun fon bo'ldi. Biz ham shaharni yanada chiroy ochdik, hali ham rassomlarning asarlarini himoya qildik, muhtoj bolalarga yordam berdik.



Ro'yxatga qaytish