Rebranding. Rebrending
Angar
Space Marketing
Angar - uy va hayot uchun mollar do'koni. Angar uzoq vaqt davomida shaxsiyatsiz mavjud edi, bundan tashqari, eski logotip o'sha davrning zamonaviy talablariga javob bermaydi, buning natijasida potentsial iste'molchining do'kon bilan aloqasi yo'q edi.
Yangi identifikatsiya oddiy va ixcham bo'lib, maqsadli iste'molchiga maksimal darajada moslashtirilgan. Brendning ranglari yorqin va ijobiy bo'lib, uy xo'jaligi, idishlar va kundalik hayot bilan zarur vizual assotsiatsiyalarni yaratadi. Uy-ro'zg'or buyumlari ko'rinishidagi belgilar 2D va 3D grafikalardan foydalangan holda grafik uslubni shakllantiruvchi elementlar sifatida yaratilgan.
Yangi identifikatsiya oddiy va ixcham bo'lib, maqsadli iste'molchiga maksimal darajada moslashtirilgan. Brendning ranglari yorqin va ijobiy bo'lib, uy xo'jaligi, idishlar va kundalik hayot bilan zarur vizual assotsiatsiyalarni yaratadi.