Вы участник?

Ovoz berish

Loyihalar

1221 Branding Taomchi


  • Nominatsiya:

    Branding. Brending

  • Brend

    Taomchi

  • Agentlik

    Space Marketing

Muammo

Taomchi milliy taomlar restorani bo'lib, u asosan olib ketish uchun mo'ljallangan - mohir oshpazlik san'ati ustalari tashrif buyurganlar uchun mazali taomlar to'plamini (o'zbekcha "togora") to'playdi. Loyiha faqat ishga tushirish bosqichida, milliy elementlarni zamonaviy taqdimot bilan uyg'unlashtiradigan brendingni ishlab chiqish talab qilindi. Mavjud bozor ishtirokchilariga o'ziga xoslik va o'xshashlikni saqlab qolish muhim edi.


Yechim

Milliy mentalitetga nisbatan yaxshi kinoyani o‘zida mujassamlashtirgan va shu bilan birga mehmondo‘stlik va gastronomik san’at an’analarining asl boshlanishiga hurmatni saqlaydigan o‘ziga xos personaj yaratishga qaror qilindi.


Natija

Taomchi uchun qo'lida bir piyola taom (tog'ora) ushlab turgan stilize qahramon tasviri bilan brend nomi chizilgan. Tasvir ham o'ynoqi, ham chinakam iliq bo'lib chiqdi - zamonaviylik va milliy madaniyat simbiozi. Korporativ xarakterga ega ikonka auditoriya bilan aloqa qilish joylarida korporativ identifikatsiyaning bir xilligini saqlab qolish va loyiha va anʼanaviy oʻzbek qadriyatlari oʻrtasida uzilmas assotsiativ aloqalarni yaratish uchun moʻljallangan.



Ro'yxatga qaytish