Branding. Brending
Yangi Hayot
Space Marketing
“Yangi hayot” (oʻzb. “Yangi hayot”) — 210 gektar maydonga ega boʻlgan yangi poytaxt sanoat texnoparki. Noldan boshlab logotip va brending elementlarini yaratish kerak edi, ular ham nomga xos semantikani, ham loyihaning o'ziga xos xususiyatlarini etkazishi mumkin edi.
Bu yechim maqsadli auditoriya – ishlab chiqarish va qurilish sohasidagi investorlar va tadbirkorlar uchun sodda va tushunarli bo‘lgan holda, hozirgi zamon tendensiyalarini aks ettira oladigan logotip va korporativ identifikatsiyani yaratish edi.
Logotip va korporativ elementlar ishlab chiqildi. O'ziga xos tafsilotlar - zamonaviy texnologik shrift va korporativ identifikatsiyani yorqin va esda qolarli qiladigan ikkita korporativ rangning mavjudligi. Grafik qism (belgi) bargga asoslangan - yangi hayot va yangi boshlanishlar ramzi. Ushbu belgi naqsh uchun asos bo'ldi - zanjirning birlashtirilgan bo'g'inlariga o'xshash murakkab naqsh.