Traditions. Milliy qadriyatlar qo‘llanilgan kampaniya
Bizning Uylar Development
Odatiy kontekstda reklama samaradorligining pasayishi, tomoshabinlar brend faoliyatiga sodiq emas, asboblar faqat auditoriya bilan mahalliy o'zaro ta'sir qilish uchun ishlatilgan.
“Bizning uylar” turar-joy majmualarini tanlashning afzalliklarini ko‘rsating, barcha toifadagi tomoshabinlar – ko‘p bolali oilalar, yosh er-xotinlar, Toshkentga bir tomonlama chipta sotib oluvchi xorijliklar, yaxshi qo‘shnichilik va xayrixohlik milliy qadriyatlarimiz sifatida barcha toifadagi tomoshabinlar uchun afzalliklarini aniqlang. va brendni tan olishga urg'u berish.
Call-markazga murojaatlar soni 70 foizga, savdo ofislariga tashriflar soni + 30 foizga, qo‘shni davlatlardan call-markaz va ijtimoiy tarmoq messenjerlariga qo‘ng‘iroqlar soni + 85 foizga oshdi, sotuvlar rejadan 2 barobar ortig‘i bilan bajarildi.