Вы участник?

Ovoz berish

Loyihalar

1401 Вizning Uylar Development Turar-joy majmualariga xush kelibsiz


  • Nominatsiya:

    Traditions. Milliy qadriyatlar qo‘llanilgan kampaniya

  • Brend

    Bizning Uylar Development

Muammo

Odatiy kontekstda reklama samaradorligining pasayishi, tomoshabinlar brend faoliyatiga sodiq emas, asboblar faqat auditoriya bilan mahalliy o'zaro ta'sir qilish uchun ishlatilgan.


Yechim

“Bizning uylar” turar-joy majmualarini tanlashning afzalliklarini ko‘rsating, barcha toifadagi tomoshabinlar – ko‘p bolali oilalar, yosh er-xotinlar, Toshkentga bir tomonlama chipta sotib oluvchi xorijliklar, yaxshi qo‘shnichilik va xayrixohlik milliy qadriyatlarimiz sifatida barcha toifadagi tomoshabinlar uchun afzalliklarini aniqlang. va brendni tan olishga urg'u berish.


Natija

Call-markazga murojaatlar soni 70 foizga, savdo ofislariga tashriflar soni + 30 foizga, qo‘shni davlatlardan call-markaz va ijtimoiy tarmoq messenjerlariga qo‘ng‘iroqlar soni + 85 foizga oshdi, sotuvlar rejadan 2 barobar ortig‘i bilan bajarildi.



Ro'yxatga qaytish