Rebranding. Rebrending
Чайкоф
"Chaykof" - O'zbekistonda "kofemaniya" ning kelib chiqishida turgan. Qahvaxonamiz faoliyatining birinchi kunidan boshlab biz logotipning juda arxaik ekanligini tushundik, lekin bundan oldin emas edi, chunki biz turli xil vazifalarga duch keldik.
2020-yildagi pandemiya davrida biz logotipni yangilash zarurligi to‘g‘risida yakuniy qaror qabul qildik va shu bilan birga, barcha ortiqcha narsalarni kesib tashlash va faqat qizil maydonni qoldirish haqida dadil fikr paydo bo‘ldi. Maqsadimiz juda ambitsiyali ko‘rinadi: “Qizil kvadrat belgilang.” Biz ommaviy axborot vositalari ustida ishlayotganimizda (oxir-oqibat logotip ustida ishlashning hojati yo‘q edi) “Davlat tili to‘g‘risida”gi qonun chiqdi. tabelalar davlat tilida tuzilishi kerak. Qonunning e\'lon qilinishi ko'pchilikni lavhani o'zgartirishga sabab bo'lgan deb o'ylashga majbur qildi, ba'zi mehmonlar bizga hamdard bo'lishdi, biz shunchaki uyatsiz ravishda maydonni "tortib oldik" deb gumon qilishmadi.
Albatta, ko'pchilikni chalkashtirib yubordi, biz tushunamizki, odamlar odatiy yozuvni ko'rmaganlarida ko'pincha yo'qoladilar. Ammo logotipni o‘zgartirish orqali xabardorlikni oshirish vazifasi yo‘q edi, biz qiziqarli ish qilmoqchi edik. Ba'zilar bizni aqldan ozgan deb o'ylaydi, kimdir eski logotip yaxshiroq edi, deb o'ylaydi, lekin biz yangi logotipdan xursandmiz va bu savdoga salbiy ta'sir ko'rsatmadi. Biz o'zimiz yoqtirgan narsani qilamiz va uni odamlar bilan baham ko'ramiz. Va biz ishonch bilan ishonamizki, Chaykof mashhur joyga aylandi, chunki mehmonlar buni his qilishadi.