Rebranding. Rebrending
Asl Baraka
Asl Barakaning dastlabki qadoqlash dizayni mahalliy kolbasa bozorining tendentsiyalariga rioya qilishga harakat qildi - unda rang-barang ranglar, stol stolining fotosuratlari ishlatilgan va SKU liniyasida yagona uslub yo'q edi. Lekin eng muhimi, qadoqlash yetarlicha ma’lumotga ega emas edi – axir, iste’molchi kolbasa tanlashda chiroyli qadoqlanishiga emas, balki mahsulotning tarkibi, xilma-xilligi, narxi va boshqa muhim maishiy xususiyatlariga qaraydi.
Bizning yangi qadoqlashimiz keraksiz elementlar bilan ortiqcha yuklanmagan, u iste'molchilarga kerak bo'lgan barcha ma'lumotlarni bir vaqtning o'zida ko'rsatadi va soddaligi tufayli u raqobatchilardan javonlarda ajralib turadi.
Bizning yangi qadoqlashimiz keraksiz elementlar bilan ortiqcha yuklanmagan, u iste'molchilarga kerak bo'lgan barcha ma'lumotlarni bir vaqtning o'zida ko'rsatadi va soddaligi tufayli u raqobatchilardan javonlarda ajralib turadi.