Вы участник?

Ovoz berish

Loyihalar

1219 ME'MOR 2021 II АРХИТЕКТУРНЫЙ СМОТР-КОНКУРС


  • Nominatsiya:

    Branding. Brending

  • Brend

    KNAUF

  • Agentlik

    MA'NO Branding

Muammo

“Me’mor” – O‘zbekistondagi arxitektorlar, interyer dizaynerlari, landshaft dizaynerlari va jurnalistlar uchun eng yirik ochiq tanlovdir. Knauf ushbu tadbirni O‘zbekiston Respublikasi fuqarolari tomonidan yaratilgan arxitektura va shaharsozlik sohasidagi eng yaxshi ishlarni rag‘batlantirish maqsadida tashkil etadi. Musobaqa ikkinchi marta o'tkazildi. Bu yilgi yangi mavzu “Barqaror arxitektura – shahar taraqqiyotiga ongli yondashuv”. Bizning vazifamiz festivalning asosiy g'oyasini ochib beradigan yangi uslubni ishlab chiqish edi.


Yechim

Bizni “Seysmik modernizm” meʼmoriy uslubi ilhomlantirdi. Markaziy Osiyo va ayniqsa O‘zbekiston uchun muhim. Keyingi yillarda bu uslubdagi binolar Toshkentning o‘ziga xos belgisiga aylanib, viloyat tasviriy madaniyatida yangi yo‘nalishlarni belgilab berdi. Bu mamlakatdagi yangi meʼmoriy meros va “barqaror arxitektura”ning haqiqiy ramzi.Biz seysmik modernizmning taniqli binolarini tanladik va yangi oʻziga xoslikning asosi sifatida fasadlarning dekorativ naqshlaridan foydalandik. Yangi logotip uch oʻlchamli naqshlarda qoʻllaniladigan va buzib koʻrsatilgan geometrik trafaret yozuvidir.


Natija

Tanlovga 200 dan ortiq ish taqdim etildi. Qisqa ro‘yxatga 5 nominatsiya bo‘yicha 67 ta ish kiritildi. Musobaqaning sovrin jamg'armasi 160 million so'mni tashkil etdi. Tanlovni Tatariston Respublikasi Prezidentining shaharsozlik masalalari bo‘yicha maslahatchisi Natalya Fishman-Bekmambetova olib bordi. Tadbirda Toshkent shahar hokimi ishtirok etdi.



Ro'yxatga qaytish