Integrated. Integratsiyalangan kampaniya
Hyundai
HYUNDAI SONATA – zamonaviy, zamonaviy, ko‘zni qamashtiruvchi sedan bo‘lib, o‘z egasining maqomi va didini ta’kidlaydi. U tashqi tomondan ajoyib, ichkaridan esa xavfsiz, aqlli ko'rinadi. Dizaynerlar va muhandislarning uyg'un ishining shirali va yorqin kombinatsiyasi.
Marketologlar oldida yangi avtomobilning afzalliklarini keng ommaga namoyish etish, uning intellektual salohiyatini ochib berish, nafaqat to‘g‘ridan-to‘g‘ri to‘lov, balki bo‘lib-bo‘lib, lizing yoki kreditlash yo‘li bilan ham olish imkoniyatlari haqida so‘zlab berish vazifasi qo‘yildi.
Maqsadli auditoriyani maksimal qamrab olishga erishish uchun marketing aloqalarining integratsiyalashgan zanjirini yarating.
- Raqamli reklama
- Tashqi reklama
- BTL
- radio va televidenieda reklama
- PR aloqalari
Iste'molchilarning avtomobilga bo'lgan qiziqishini oshirish, sotish hajmining o'sishi.
Bugungi kunda HYUNDAI SONATA brendning O'zbekistonda taqdim etilgan modellar qatorining eng ko'p talab qilinadigan sedani hisoblanadi. O‘zbekistonning deyarli har qanday shahrida ushbu innovatsion avtomobilning dadil qiyshiqligidan ko‘zlaringiz suvdan uzilib qoladi.