Rebranding. Rebrending
Хозмарт
SFERA
"Home Spot Express" apparat do'konining asl brendingi "Home Spot" asosiy brendining sho''ba korxonasi bo'lgan holda samarali reklama va bozorga kirish talablariga javob bermadi. Kompaniyaning strategiyasi apparat do'koniga tashrif buyuruvchilarning giper-mahalliy auditoriyasini jalb qilish uchun ko'plab mahalliy filiallarni yaratish edi. Raqobatchilar va o'rinbosarlardan diversifikatsiya qilish ko'p darajalarda bo'lishi mumkin edi, ammo mijoz savolga javob qidirdi: biz qanday brend bo'lishimiz kerak.
Avvalo, tadqiqot o'tkazildi, uning asosida mijozga joylashishni aniqlashning bir nechta turlari taklif qilindi. Sifatli va miqdoriy tadqiqot asosiy tushunchani taqdim etdi - yaxlit yechimni izlash - va uy do'koniga tashrif buyuruvchilar izlayotgan "oddiylik" va "tushunishlik". Keyinchalik, brend mavjudligining dastlabki bosqichi uchun og'riqsiz, nomini o'zgartirish va restyling amalga oshirildi.
Yaqinda sizning hududingizda ochiladigan oddiy va do'stona brend. Nomlash tarmoq darajasida bozorning kashshoflaridan biri bo'lgan mashhur nomga aylanish uchun ataylab sodda qilib tanlangan.