SMM. SMM-kampaniya
Nok Delivery
SFERA
2021-yilda Nok Delivery restoranda oziq-ovqat yetkazib berishning yangi brendi edi. Raqobatchilarning yuqori ko'rinishi va media-byudjetlari bilan duch kelgan Nokning marketing bo'limi ularning g'alabasi biznes jarayonlari darajasida ham, bozorni joylashtirish darajasida ham diversifikatsiyada ekanligini bilar edi. Birinchi oylarda ijtimoiy tarmoqlarda brendni saqlab qolish yuklash uchun yuqori narx va ilova ichidagi konvertatsiyaning past darajasini ko'rsatdi, brend keskin qarorlar qabul qilishga majbur bo'ldi.
SMM kampaniyasi ikki yo'nalishda - b2b va b2c bo'yicha o'tkazildi. Birinchi B2B kampaniyasidan aniq samaradorlik marketingi, ikkinchisidan esa B2C kampaniyasidan ikkita diversifikatsiya nuqtasini tan olish va birlashtirish kutilgan edi.
Qatnashish: 1 375 054 noyob foydalanuvchilar Taassurotlar: 5 258 742 Bosishlar: 11 002 Etakchi ishlab chiqarish: CPL 3 dollardan past bo'lgan b2b kanali orqali har oyda 50 ta yetakchi. Bitta video kampaniya. Ikkita diversifikatsiya nuqtasi: yashil mopedlar, xizmat ko'rsatish kurerlari.