Rebranding. Rebrending
AGROBANK
Uzoq yillar Agrobank qishloq xo'jaligida moliyaviy xizmatlar ko'rsatuvchi bank bo'lib qolgan. Mijozlar va bank xizmatlari iste'molchilarining bank haqidagi tasavvurlarini o'zgartirishga urinishlar muvaffaqiyatli bo'lmadi, chunki brendning eski vizual komponentlari va eskirgan biznes jarayonlari qishloq xo'jaligi bilan bog'liq edi.
Hozirgi muammolarni hal qilish uchun bankni to'liq o'zgartirish kerak edi. KPMG va Osiyo taraqqiyot banki mutaxassislari bilan hamkorlikda bankni rivojlantirishning uzoq muddatli strategiyasini ishlab chiqish. Transformatsiya quyidagilarni o'z ichiga oldi: barcha biznes jarayonlarini optimallashtirish, bankning marketing strategiyasini qayta ko'rib chiqish, yangi vizual identifikatsiyani ishlab chiqish, raqamli mahsulotlarga va uzoq muddatli ijtimoiy loyihalarga ko'proq e'tibor berish.
Bankning kommunikatsiya strategiyasi o‘zgardi, mijozlarga xizmat ko‘rsatish jarayoni takomillashtirildi va tezlashdi. 2022 yil uchta choragi yakunlariga ko'ra bank ikkita raqamli mahsulotlarni ishga tushirdi: Chakana.uz va Agrozamin O'zimizniki. Fermerlar maktabi bitiruvchilari faol qo‘llab-quvvatlanmoqda. 2022-yilning birinchi yarmi yakuniga ko‘ra, bank o‘zining brend ko‘rsatkichlarini (TOM, TRUST, NPS) yaxshiladi va kuchli uchlikdan joy oldi.