Branding. Brending
Coffee Issiq-Sovuq
ABBA Media
Kuchli raqobat muhitidagi bozorda insonlar ko\'nglidan joy oladigan, auditoriya hissiyotlariga ta\'sir qiladigan va o'z raqobatchilari ichida ajralib turadigan brend situatsiyasi yo\'qligi, o\'z segmentiga mos stilistika qilinmagani.
Bizning analizlarimiz bo\'yicha hozirgi kunda yoshlarning asosiy qismi dizayn trendlariga mos ravishda rang baranglikni xush ko\'radi. Stildagi rang baranglik bizga kerakli auditoriyani jalb qilibgina qolmay insonlarga ichimliklar uyg\'unligida rohat, quvonch va baxtlilik hislarini ham beradi. Biz shundan kelib chiqib Brend stiliga yuqoridagi jihatlarni kiritdik va kerakli auditoriyaga, kerakli hisni uyg\'otishga harakat qildik.
Ishdan keyingi tahlillarimizdagi natijalarimiz shuni ko\'rsatadiki, hozirda Issiq-Sovuq brendi yoshlar orasida NPS (Net Promoter Score) darajasiga ko\'ra 10 ballik sistemada o\'rtacha 5 bal olgan. Hozirda Issiq-Sovuq brendining 2 ta filiali mavjud.