Seasons. Mavsumiy kampaniya
Flowers Garden
"Gullar bog'i" kompaniyasining maqsadlaridan biri - bog'dorchilik va tabiatga muhabbat madaniyatini shakllantirishdir. Hozir odamlar tabiatni asrash nega zarurligini, kelajak avlodga qanday meros qoldirayotganimizni unuta boshladi! Jahon miqyosida bu mavzuda qonunlar qabul qilinmoqda, yirik sanoat korxonalarining ishlash qoidalari o‘zgarmoqda, bolalarda atrof-muhitga mehr va g‘amxo‘rlik bolalikdan singdirilmoqda.
Gullar bog‘i rahbariyati O‘zbekiston fuqarolarining e’tiborini tabiatni asrashga qaratish, odamlarga o‘simliklar naqadar go‘zal va rang-barang ekanini eslatish maqsadida keng ko‘lamli gullar bayramini o‘tkazishga qaror qildi. Bloggerlar va ta'sir o'tkazuvchilarning o'ziga g'oya va nostandart takliflarimiz yoqqanligi sababli biz jamoatchilik tomonidan katta e'tirofga sazovor bo'ldik.
O‘z navbatida, biz O‘zbekistonda ko‘kalamzorlashtirish madaniyatini rivojlantirishga katta hissa qo‘shmoqdamiz, xorijdan katta assortimentdagi o‘ziga xos yopiq o‘simliklar, butalar, shuningdek, daraxtlarni olib kelyapmiz va hududlarni obodonlashtirish bo‘yicha 80 dan ortiq faol loyihalarimiz mavjud. butun respublika bo'ylab. Qolaversa, kompaniya nafaqat tijorat loyihalari, balki O‘zbekistonda xalq o‘rtasida o‘simlik madaniyatini rivojlantirish uchun ijtimoiy loyihalar bilan ham shug‘ullanayotganini ta’kidlash lozim! Shu tariqa korxona tomonidan “Yashil Makon” loyihasi doirasida 10 ming tup daraxt ko‘chatlari ekilib, “Tashkent Flower Fest – 2022” festivali tashkil etilib, unda 3 milliondan ortiq kishi ishtirok etdi. Umumiy auditoriya qamrovi 15 000 000 dan ortiq kishini tashkil qiladi.