Вы участник?

Ovoz berish

Loyihalar

1215 Oz Mahal


  • Nominatsiya:

    Branding. Brending

  • Brend

    Oz Mahal

Muammo

1.Aralash foydalanish formatida tubdan yangi mahsulotni bozorga chiqarish-biznes-klassdagi ko'p funktsiyali turar-joy majmualari qatori. Savdo va ofis markazlari, dam olish va o'yin maydonchalari, bog'lar, bolalar bog'chalari va maktablar bilan turar-joy mahallalarini shakllantirish orqali yashash, ishlash va dam olish uchun o'zini o'zi ta'minlaydigan va qulay muhit yaratish.

2. Shaharning turli joylarida bir nechta yirik loyihalarni birlashtirishga imkon beradigan soyabon brendini yaratish.

3. Noyob ratsional va hissiy imtiyozlar to'plami bilan kuchli iste'molchi brendini yaratish

4. Korporativ mustahkamlash oltin uy brendi

5. Bilim, sodiqlik darajasi, shuningdek konversiya darajasi bo'yicha KPIGA erishish, iste'molchi bilan aloqani samarali qurish va savdo maqsadlarini bajarish.


Yechim

Soyabon brendi va hayot kontseptsiyasini o'z formatida ishlab chiqish. Bu klassik mahallaning urf-odatlari va urf-odatlarini saqlab qolish, shu bilan birga tsivilizatsiyalashgan va zamonaviy metropolning afzalliklarini olish uchun hayotning yangi shakli. Brendning qadriyatlari-bu mahalliy er, urf-odatlar, oila, do'stlar va, albatta, biz doimo qaytib keladigan uy. Va brend falsafasi qisqa, ammo juda sig'imli iborada yotadi: "o'tmishga hurmat bilan biz kelajakni quramiz!". Biz o'z loyihalarimizni yaratishga shunday yondashamiz va yangi O'zbekistonni shunday qurishimiz mumkinligiga aminmiz. Bizning brendimiz elchisi sifatida biz Sevara Nazarxonning eng sevimli va hurmatli kishisini tanladik. Uning qiyofasi bizga brend falsafasini mustahkamlash va ochishga, shuningdek, brend qadriyatlarini etkazishga yordam berdi. Bundan tashqari, Sevara Nazarxon bizning birinchi o'z MAHAL loyihamizda istiqomat qiladi.


Natija

Asosiy onlayn va oflayn kanallarda, shu jumladan televizorlarda katta reklama kampaniyasi boshlandi. Brend qadriyatlarini, shuningdek mahsulotning afzalliklarini ochib beradigan tasvir va oziq-ovqat televizion videolari suratga olindi. Televizion kanal kampaniyasining dastlabki 3 oyi davomida biz 2500 TRP, 2500 TRP, 6,5 million kishini qamrab olgan, haftalik Reach +1 chastotasi bilan, bizning CA-ning 80 foizini tashkil qildik. Tovar bilimi 15% ga o'sdi, tovar so'rovlarining oylik o'sishi 25% -30% ni tashkil etdi, "etakchi bitim" konvertatsiyasi shunga o'xshash biznes-klass loyihalaridan 40% yuqori va savdo rejasi 57% ga oshdi.



Ro'yxatga qaytish