Вы участник?

Ovoz berish

Loyihalar

1616 Oz Mahal


  • Nominatsiya:

    Celebrities. Mashhur shaxslar ishtirokidagi reklama kampaniyasi

  • Brend

    Oz Mahal

Muammo

1. Biznes-klassdagi yangi iste'molchi soyabon brendi bozorini va ko'chmas mulk bozorini qo'llab-quvvatlash uchun reklama kampaniyasini ishlab chiqish.
2. Noyob, jonli brend imidjini shakllantirish
3. Iste'molchilar bilan samarali muloqot qilish va sotish maqsadlariga erishish uchun KPI va brend xabardorligiga, darajadagi konvertatsiyaga erishish


Yechim

Sevara Nazarxon brendning elchisi sifatida tanlangan. Sevara o'z ishida bizning brendimiz qadriyatlariga juda mos keladigan qadriyatlarni ochib beradi va targ'ib qiladi — bu o'z uyiga, oilasiga, do'stlariga bo'lgan muhabbat; bu an'analarga hurmat. Biz yuqorida tavsiflangan qadriyatlar prizmasi orqali o'z brendimiz haqida gapira oladigan va Toshkent va butun O'zbekiston aholisi uchun yangi, qulay mahallalar yaratish istagimizni ko'rsatadigan hissiy, tasvirli videoni suratga olishga qaror qildik. Reklama kampaniyasi boshlanishidan oldin biz Sevara va boshqa qahramonlarni qisqa va sig'imli "men O'zbekistonni sevaman", "men o'zni sevaman", "men o'z Mahalni sevaman" iboralari bilan namoyish etgan bir qator tizer-plizerlarni ishga tushirdik.


Natija

Televizion kanallardagi kampaniyaning dastlabki 3 oyi davomida biz 2500 TRP to'pladik, 6,5 million kishi qamrab olindi, haftalik Reach +1 chastotasi bizning CA ning 80 foizini tashkil etdi. Tovar bilimi 15% ga o'sdi, tovar so'rovlarining oylik o'sishi 25% -30% ni tashkil etdi, "etakchi bitim" konvertatsiyasi shunga o'xshash biznes-klass loyihalaridan 40% yuqori va savdo rejasi 57% ga oshdi.



Ro'yxatga qaytish