Digital. Digital-kampaniya
Flowers Garden
Asosiy muammo aloqa kanallarini tanlash va yuqori konversiya, mijozlar bilan ishlash jarayonini avtomatlashtirish va mijozning kompaniya qidirgan paytdan to bitim tuzishgacha bo'lgan sayohatini kuchaytirish edi.
Muammoni hal qilish uchun biz turli xil soflik bilan reklama kampaniyalarini boshlashga va barcha biznes jarayonlarini avtomatlashtirishga qaror qildik. Biz maqsadli trafikni jalb qilish uchun noyob raqamli strategiyani ishlab chiqdik, natijada biz etakchilar sifatini yaxshiladik, biz Web Analytics-ni ham uladik va o'rnatdik va bosh direktor nafaqat yuqori chastotali so'rovlarni, balki saytni ham qamrab olish uchun optimallashtirdi. qidiruv tizimlarida past darajadagi so'rovlar uchun birinchi o'rinlarni oling!
Ushbu vazifalarni amalga oshirgandan so'ng, biz qidiruv tizimlarining eng yuqori pog'onasiga ko'taramiz, yuqori chastotali so'rovlarning 60 foizi uchun biz eng yaxshi 5 qidiruv tizimlariga, 85 foizi past chastotali so'rovlarning 3-jildiga ko'tarildik. . Kliklar soni 340% ga oshdi. 2 baravardan ko'proqqa oshdi, barcha auditoriyalarning umumiy qamrovi 2 000 000 noyob foydalanuvchidan oshdi, shuning uchun biz konvertatsiyani 28% gacha oshira oldik va shu bilan birga etakchilar narxini 35% ga kamaytirdik.