Вы участник?

Ovoz berish

Loyihalar

1713 Kiber Tovuqlar Parimatch


  • Nominatsiya:

    Digital. Digital-kampaniya

  • Brend

    Parimatch

  • Agentlik

    Wunder digital + TDI

Muammo

Parimatch brendi bir necha yillardan beri kibersport o'yinlariga pul tikish bilan shug'ullanadi. CS:GO MDH bozori auditoriyasi uchun eng mashhur kibersport turlaridan biri hisoblanadi. Ushbu yo'nalish auditoriyasini jalb qilish uchun Parimatch CS:GO dunyosidagi eng yirik voqea uchun yorqin video yaratishga qaror qiladi, bu brend bilan kuchli hissiy aloqani yaratadi. PGL Major Stockholm 2021 - eng yirik CS:GO turniri. Turnir davomidagi reklama Super Bowl translyatsiyasi paytidagi reklamaga o'xshaydi, har bir brend tomoshabinni hayratda qoldirmoqchi bo’ladi. Kibersport auditoriyasi juda sezgir, toksik hisoblanib, yolg’on va talablariga javob bermaslikni yoqtirmaydi. U g'oyalar va ijodkorlikni darhol rad etishga, o'z fikrini baham ko'rishga tayyor, jamiyatda tezda kelajakda qutulish qiyin bo'lgan salbiy to'lqinni yaratishi mumkin. O'yinlarning har birida tushunarli va tomoshabinlarning his-tuyg'ularini uyg'otadigan o'ziga xos jargon va o'zining yorqin memlari bo'lishi muhimdir.   Bunday vaziyatda brendning vazifasi esa, tomoshabinlarga ushbu tilni tushunishini, tomoshabinlar uchun tushunarli tilda reklama yaratishga tayyorligini isbotlashdan iborat.


Yechim

O'yin yaratilgandan beri Counter-Strike va tovuqlar ajralmaydi. Ular kartalarni to'ldiradigan personajlar hisoblanadi. Tovuqlar doimo memlar va jamoat hazillarining qahramoniga aylanishgan. Ko'pgina o'yinchilar ushbu uy parrandalari faqatgina otishni o'rganish uchun nishon sifatida kerak, deb hisoblaydilar, ammo hech kim bu qahramonlarning orqasida qanday ma’no borligi haqida o'ylamaydilar. Biz bir joyda haqiqiy lager bor, deb tasavvur qilaylik, ular o'yin uchun tovuqlarni o’sha yerda tayyorlaydilar, shu tariqa ular o'yinchilar uchun oson o'ljaga aylanmasliklarini ta’minlash maqsadida, ulardan jangchilarni tayyorlashadi. Aksiya ijtimoiy tarmoqlarda maxsus suratga olingan tizerlar bilan boshlandi. PGL Major Stockholm 2021 boshlanganidan beri, Parimatch videosi eng mashhur oqimlarda va YouTube kanalida paydo bo'ldi. Videoga pasxalkalar va o'yinga havolalar kiritilgan bo'lib, ular asosida ijtimoiy tarmoqlarda faollashtirish amalga oshirildi.


Natija

Chempionatning eng qizg'in pallasida, turli oqimlardagi umumiy auditoriya qamrovi 6 million foydalanuvchini tashkil etdi. Video tomoshabinlarning chempionat bilan asosiy assotsiatsiyasiga aylandi. Video YouTube kanalida 14 000 marta tomosha qilindi va talabchan auditoriya tomonidan juda ijobiy sharhlar qabul qildi. Loyiha muvaffaqiyatli amalga oshirilgandan so'ng, kibersportning turli yo'nalishlari uchun shunga o'xshash loyihalarni yaratishga qaror qilindi.



Ro'yxatga qaytish