SMM. SMM-kampaniya
Oriflame
Utro
O‘zbekiston bozoriga rasman kirib kelgan Oriflame asosiy aloqa kanali sifatida Instagram maydonini tanladi. Mintaqada allaqachon mavjud bo'lgan xolis auditoriya tufayli, start olgan paytida akkaunt jadal rivojlandi. Biroq, brend juda tez devorga taqaldi va yangi obunachilar asta-sekin qo'shilib, shu bilan birga sayt orqali buyurtmalar soni ham sekin o'sib bordi.
Auditoriyaga Oriflame – uzoq tarixga ega brend ekanligini, zamon bilan hamnafasligini yetkazish muhim edi. Biz vizual uslubni butunlay o'zgartirdik, kontentga ranglar qo'shdik. Biz shuningdek, bloggerlar va influyenserlarni qamrab olgan o‘zimizning kontentni faol ravishda suratga olishni boshladik. Tasmani o'quv videolari, brend tarixi va yutuqlari haqidagi faktlar bilan aralashtirishga qaror qilindi. Mahsulot nashrlari o‘z aksariyati bilan global akkauntdagi kontentni takrorlamaydi, balki mahalliy foto yoki videolardan tashkil topgan.
Amalga oshirilgan ishlar tufayli, sahifa brend mahsulotlari bilan oddiy vitrinadan obunachilarni faol ravishda to'play boshlagan turli kontentga ega maydonga aylandi. Auditoriya sonining o'sish tezligi avvalgi shu davrga nisbatan 400% ga va bir yildan kamroq vaqt davomida obunachilar soni uch barobarga oshdi! Shu bilan birga, sayt orqali buyurtmalar soni ham o‘sib, kampaniya boshlanganidan buyon sotuvlar barqaror o‘sib borayotganini ko‘rsatmoqda.