One channel. Bitta kommunikatsiya kanaliga ega kampaniya
Kia Uzbekistan
Utro
O‘zbekistonda ijtimoiy tarmoqlar muhim reklama kanali bo‘lib, ularda mavjudlik savdo hajmiga bevosita ta’sir ko‘rsatadi. 2022-yil boshida, mamlakat avtomobil bozorida o‘sish kuzatilgach, Kia Uzbekistan Instagram akkauntining rivojlanishi sekinlashdi va bu savdo hajmiga salbiy ta’sir ko‘rsatdi. Asosiy muammolar orasida: yagona vizual konsepsiya, shuningdek, mahalliylashtirilgan kontent mavjud emasligi. Brend O‘zbekistonda avtomobil ishlab chiqaradi va sotadi, lekin O‘zbekistonda kontent ishlab chiqarmaydi.
Biz birinchi navbatda O‘zbekistonda suratga olingan foto va videolarga to‘liq o‘tishga e’tiborni qaratdik. Shuningdek, kontent ishlab chiqarishga diler korxonalari xodimlarini ham jalb qildik, ular o'z so'zlari bilan obunachilarga ma'lum bir modelning afzalliklari haqida aytib berishdi. Biz yangi va eng dolzarb modellarni bloggerlarga faolroq taqdim etishni va odamlarni test drayvga taklif qilishni boshladik.
Tanish joylarda avtomobillarni ko'rib, odamlar nashrlarga faol layk bosishni va izohlashni boshladilar. Diler markazlarida so'rovlar soni ortdi, odamlar tom ma'noda Kia akkauntidagi fotosuratni ko‘rsatib, aynan shunday jihozlanishni xarid qilishni xohlashdi. Kampaniya boshlangandan buyon obunachilar soni 90% ga, sayt trafiki esa 55% ga oshdi. Byudjet, shu jumladan maqsadli reklama xarajatlari bir xil darajada saqlanib qoldi, ammo kontent ishlab chiqarishda yangi yondashuv tufayli auditoriyaning xolisligi oshdi va bu savdo hajmining 67% ga oshishiga olib keldi!