Digital. Digital-kampaniya
Agrozamin O'zimizniki
Qishloq xo'jaligi sohasi ishtirokchilari uchun marketplace ishlab chiqildi. Uning maqsadi bozorning barcha ishtirokchilari o'rtasida taqdim etilgan mahsulotlar va xizmatlarni sotish zanjirini / jarayonini soddalashtirish edi. Oflayn harakatlarga qaramay, DAU va MAU ko'rsatkichlari past edi.
DAU/MAU ko'rsatkichlarini yaxshilash vabrand awareness oshirish va lidogeneratsiyani oshirish uchun mahsulotni raqamli shaklda faol ravishda targ'ib qilishga qaror qilindi. Reklama kampaniyasi uchun asosiy aloqa kanallari sifatida SMM, SEO, qidiruv tizimlarida kontekstli reklama va telegram kanallari tanlangan, chunki maqsadli auditoriya raqamli platformalarning faol foydalanuvchilari hisoblanadi.
2 oy ichida amalga oshirilgan ishlar natijasida sotuvchilar soni 6000 dan 10 000 gacha oshdi. Mobil ilovani yuklab olishlar soni 1000 martadan oshdi. Yirik yetkazib beruvchilarning jalb etilishi natijasida marketplacedagi tovarlar soni 20 000 dan oshdi. Telegram-kanallardagi umumiy tomoshalar soni 2 milliondan oshdi.