One channel. Bitta kommunikatsiya kanaliga ega kampaniya
IMZO
Ko'p odamlar, derazalarni tanlashda, mahalliy savdo nuqtalari va hamkorlar ko'rgazma zallariga ishonmaydilar. Xususan, mijoz Toshkentga borib, deraza tizimlariga buyurtma berish uchun o‘z shahridagi rasmiy hamkordan buyurtma berishdan ko‘ra, kompaniyaning ko‘rgazma zalida bo‘lishi holatlari ko‘paygan.
Tadqiqot usulidan foydalanib, bunday holat boshqa sohalarda ham (avtomobillar, chakana savdo va hokazo) kuzatilayotganini aniqladik, aholi hududlarda ochilgan vakolatxonalarga ishonmaydi.
Kompaniya rasmiy Imzo franchayzini sotishga qaror qildi. Birinchi franchayzing ishlari va yakunlanishi davomida kompaniya O‘zbekiston tarixidagi ilk karnavalni – rasmiy hamkor fabrika va ko‘rgazma zallari ochilgan tarixiy Samarqand shahrida o‘tkazishga qaror qildi. Reklama kampaniyasi xabari: Imzo sizning Shahringizda. (Sizning shahringizdagi Imzo).
Siyob bozoridan Registongacha. Kortejda milliy ansambllar, sozandalar, sirk ijrochilari, adras libosli modellar, milliy xoreografik guruhlar ishtirok etdi.
1 soat davom etgan kortej yakunida Registonda reper Shohrux ijrosidagi bayram konserti, Dj Macarella chiqishlari va kompaniya tomonidan tanlovlar tashkil etildi. Jumladan, kompaniya Registon – Showroom-Registon yoʻnalishi boʻyicha qatnovlar uchun 2 ta avtobus qatnovini tashkil qildi.
Natijada O‘zbekiston tarixidagi ilk karnavalga 2500 dan ortiq kishi tashrif buyurdi. Registon-Showroom Imzo-Registon yoʻnalishidagi faol yoʻnalishli targʻibot avtobuslari ish kunining oxirigacha toʻldirilib, karnavalning birinchi kunida 952 kishilik qatnov taʼminlandi.
Odamlar yangi “Imzo” rasmiy zavodi va koʻrgazma zalini oʻz shahrining bir qismi sifatida qabul qildilar va keyinchalik Samarqanddan Toshkentga kelgan isteʼmolchi murojaatlari soni kamaydi, Samarqandda esa bu koʻrsatkich 60 foizga oshdi.