Вы участник?

Ovoz berish

Loyihalar

2115 "Yosh tadbirkor" (Agrobank Brand Manifesto)


  • Nominatsiya:

    One channel. Bitta kommunikatsiya kanaliga ega kampaniya

  • Brend

    AGROBANK

  • Agentlik

    FCB ARTGROUP TASHKENT

Muammo

Agrobank davlat banki bo'lib, mamlakatdagi boshqa ko'plab banklar singari ilgari juda byurokratik muassasa bo'lgan. O'tgan yili Agrobank rebrending o'tkazdi va mijozlarga yo'naltirilgan tashkilot bo'lishga, sovet uslubidagi eski maktab kompaniyasining imidjini oddiy odamlar uchun zamonaviy xizmat ko'rsatish bankiga o'zgartirishga qaror qildi. "Har kim o'sishi mumkin" brendining yangi g'oyasi yangi joylashuvning asosi bo'lib, mijozlarning idrokini o'zgartirishga qaratilgan. Biroq, bank sohasidagi barcha aloqalar tarixan juda ahamiyatsiz bo'lib kelgan: baxtli mijozlar katta tabassum bilan bank operatsiyalarini amalga oshiradilar yoki taniqli shaxslar bank xizmatlarini maqtaydilar. Shuning uchun, birinchi navbatda, umumiy massadan ajralib turadigan kompaniyani yaratish juda muhim edi, ammo eng muhimi, bank xizmat ko'rsatishni istagan oddiy odamlar uchun inklyuziv bo'ladi.


Yechim

"Yosh tadbirkor" - bu yozgi ta'tilda qo'shimcha pul ishlashni istagan kichkina bola haqida hikoya. Film sof tadbirkorlik ruhiga hurmatdir, chunki biz qahramonimiz bozor talablariga javob berishga harakat qilayotganini va oxir-oqibat o'z bozorini kengaytirayotganini ko'ramiz. Uning qo'shnisi o'rta yoshli erkak bo'lib, u o'zining status-kvosida qolib ketgan va bolaning xatti-harakatlari uni bezovta qiladi. To'satdan ob-havo o'zgarib, yomg'ir yog'a boshlaydi, bizning qahramonimiz o'z stendini tezda yig'ishga harakat qiladi, ammo muvaffaqiyatsiz. Qo'shnisi narsalarini olib, velosipedda ketmoqda. Ertasi kuni bizning qahramonimiz boshini pastga qaratib o'tiradi, chunki uning barcha harakatlari behuda edi. Biz ko'rgan keyingi narsa-treylerni boshqaradigan va bolani u bilan ishlashga taklif qiladigan o'rta yoshli erkak. O'rta yoshli erkak ham o'zining konfor zonasidan chiqib o'sgan.


Natija

Televizion ommaviy kampaniya boshlandi, natijada qamrov qayd etildi - 8 860 000. Ko'rishlar cheklanmagan, o'sish B2B (+2,2%) va B2C (+3,1%) ko'rsatkichlarida ham kuzatilgan. Manifestning APP-ni yuklab olishga ta'siri +4,6% sifatida aniqlandi.
Aksiya faqat 1 ta aloqa kanaliga (TV) yo'naltirilganiga qaramay, Digitalda ushbu kampaniya ham yakuniy qamrovi bilan muvaffaqiyatga erishdi - 1 725 000.



Ro'yxatga qaytish