Digital. Digital-kampaniya
Stada
Wunder digital
STADA xalqaro farmatsevtika kompaniyasi bo'lib, uning mahsulotlari dunyoning 120 ta davlatida, shu jumladan MDHda ham taqdim etilgan. STADA ning Qozog'iston mahsulot portfeliga Gexikon, Kardiomagnil, Kalciy D3, Snup kabi dorilar kiradi.
Wunder Digital kompaniyasining vazifasi "Gexikon" ginekologik preparati savdosini, 2020-yilning xuddi shu davri ma'lumotlariga nisbatan 10-20% foizga oshishini ta'minlashdan iborat. Shu bilan birga, kamida 70% auditoriyani qamrab olishga erishish kerak edi.
Aksiya muddati: 2021-yil aprel-dekabr.
STADA xalqaro farmatsevtika kompaniyasi bo'lib, uning mahsulotlari dunyoning 120 ta davlatida, shu jumladan MDHda ham taqdim etilgan. STADA ning Qozog'iston mahsulot portfeliga Gexikon, Kardiomagnil, Kalciy D3, Snup kabi dorilar kiradi.
Wunder Digital kompaniyasining vazifasi "Gexikon" ginekologik preparati savdosini, 2020-yilning xuddi shu davri ma'lumotlariga nisbatan 10-20% foizga oshishini ta'minlashdan iborat. Shu bilan birga, kamida 70% auditoriyani qamrab olishga erishish kerak edi.
Aksiya muddati: 2021-yil aprel-dekabr.
Muammo to'rt bosqichda hal qilindi.
1-bosqich. Prognozlash
Reklama kampaniyalarini boshlashdan oldin, xaridorlar odatda yangi dorilar haqida qayerdan bilishlarini tushunish uchun auditoriya so'rovini o'tkazdik. Eng ommabop javoblar quyidagilar edi:
— Shifokor tomonidan
— Do'stlardan
— Internetda izlashdan keyin mustaqil ravishda.
Tadqiqot natijalariga ko'ra, biz iste'molchilarning muhim qismi, o'z-o'zini davolanishini aniqladik. Ushbu auditoriya segmenti aloqa uchun asosiy segment sifatida tanlangan.
Maqsadli auditoriya: 25-44 yoshdagi qizlar.
Ish jarayonida biz maqsadli auditoriyani segmentlarga ajratdik:
Ushbu natijalarga asoslanib, Wunder Digital jamoasi reklama strategiyasini taklif qildi.
2-bosqich. Strategiyani tanlash
Muammoni hal qilish uchun biz turli maqsadlarga ega ikkita reklama kampaniyasini boshladik.
Birinchisi – qamrov - maqsadli auditoriyadan foydalanuvchilarning maksimal soniga erishish va dori haqida xabardorlikni oshirish imkonini berishi kerak edi. Ikkinchi kampaniya katta talabni ko'rib chiqdi va foydalanuvchilarni dori veb-saytiga yo'naltirdi. Biz ochilish sahifasini o'zimiz ishlab chiqdik. Savdo varonkasi quyidagicha ko'rinishga ega edi:
— Tegishli semantik so'rovlarga ko'ra, foydalanuvchi ochilish sahifasiga o'tadi
— Sahifada tashrif buyuruvchi kasallikni aniqlash uchun testdan o'tadi
— Tashxis qo'ygandan so'ng, u tegishli kasallikning sahifasiga o'tadi va davolanish uchun tegishli dori tavsifini topadi
— Mehmon foydalanish bo'yicha ko'rsatmalarni yuklab oladi va xarid qilish uchun dorixona veb-saytiga o'tadi.
3-bosqich. Reklama kampaniyalarini boshlash
Integratsiyalashgan reyting yordamida biz kampaniyalarni boshlash uchun eng samarali vositalarni tanladik:
— YouTube va hamkor saytlarida reklama qilinadigan DV360 dasturiy platformasi
— Foydalanuvchilarning qiziqishlari, remarketing va tashqi ko'rinishga o'xshash auditoriyaga asoslangan Facebook va Instagramda maqsadli reklama.
Biz reklama joylashtirishni rivojlantirishga alohida e'tibor qaratdik: samarasiz saytlar o'chirildi, byudjetni yanada samaraliroq saytlarga qayta taqsimladik.
Reklama kampaniyalari ikki turdagi bannerlar bilan birga keldi: saytga kirish va trafikni jalb qilish uchun jonlantirilgan "muammo" bannerlari va trafikni va retargetingni jalb qilish uchun mahsulot bannerlari.
4-bosqich. Reklama kampaniyalarini optimallashtirish
Reklama kampaniyalari uchun KPIdan oshib ketish uchun biz ularning shartlarini optimallashtirdik.
Trafikni oshirish maqsadida, reklama kampaniyasi uchun biz:
Qamrov reklama kampaniyasi uchun biz:
Reklama kampaniyasining 8 oyi davomida, Gexikon savdosi 2020-yilning shu davriga nisbatan 10% foizga oshdi.
Reklama kampaniyalari 12 405 890 noyob foydalanuvchiga yetdi, bu maqsadli auditoriyaning 71% foizini tashkil etdi.
Trafikga qaratilgan reklama kampaniyasi natijasida, mijozning ochilish sahifasiga 209 051 nafar yangi foydalanuvchi o‘tdi. 24 430 nafar foydalanuvchi kasalliklar belgilari bilan tanishib, diagnostikadan o‘tkazildi. 2300 foydalanuvchi potentsial xaridorga aylandi.
Reklama kampaniyasining boshida va oxirida, “Gexikon” brendi xabardorligining o'sishini baholash uchun biz maqsadli auditoriya so'rovi yordamida o'tkazilgan Brand Lift tadqiqotidan foydalandik.
Biz tomoshabinlarni ikki guruhga ajratdik: eksperimental (reklamani ko‘rganlar – 579 000 foydalanuvchi) va nazorat (reklamani ko‘rmaganlar – 473 000 foydalanuvchi). Har ikki guruhdan qaysi mahsulotlar bilan tanish ekanligini ko'rsatish so'ralgan.
Tadqiqot shuni ko'rsatdiki, eksperimental guruhda "Gexikon" ning tan olinishi nazorat guruhiga qaraganda 4% ga yuqori.
Reklama kampaniyalarini tugatgandan so'ng, biz Tamburin vositasi yordamida ishlash simulyatsiyalarini o'tkazdik. Modellashtirishning maqsadi qaysi kanal eng samarali bo'lganligini tushunishdir (shu jumladan, reklama kanallarining ROI asosida kelajakdagi reklama kampaniyalarini optimallashtirish uchun).
Tahlil shuni ko'rsatdiki, raqamli-reklama - investitsiyalarni qaytarish nuqtai nazaridan, “Gexikon” preparatini ilgari surish uchun eng samarali yechim bo'ldi.
Farmatsevtika mahsulotlarini ilgari surish - bu reklama kampaniyasida maksimal natijalarga erishish imkonini beruvchi aloqa kanallari, vositalari va ijodiy formatlarining sinergiyasi.