Вы участник?

Ovoz berish

Loyihalar

1817 O‘zbekiston Milliy banki. Kontentning vizual qismi yordamida auditoriyaning sodiqlik darajasini oshirish.


  • Nominatsiya:

    SMM. SMM-kampaniya

  • Brend

    NBU Bank

  • Agentlik

    Chase Group

Muammo

Zamonaviy olamda ijtimoy tarmoqlardagi sahifalarning grafik kontenti omma e’tiborini har doim ham “tortmaydi”. Ayniqsa, xizmatlar ko‘lami (bu holatda — Bank) o‘xshash bo‘lgan raqobatchilarning sahifalarini hisobga olganda. Odamlarni shunchaki yorqin surat va chiroyli sarlavha bilan jalb qilish oson bo‘lmay qolgan.


Yechim

O‘zmilliybankka o‘xshash bank xizmatlarini ko‘rsatuvchi raqobatchilar fonida ajralib chiqish taklifini bildirdik. Sharqona tashqi ko‘rinishga ega taniqli modellar emas, balki real insonlardan iborat “jonli” fotokotentdan foylalangan holda, mijozlar manfaatini maqsad qilgan bank sifatida o‘zini namoyon qilishni tavsiya qildik.


Natija

Auditoriyaning sodiqlik darajasi oshdi Davr: 1 yil Jalb qilinganlik 3,5 baravarga o'sdi! Qamrov: 4 979 543 Jalb qilingan akkauntlar soni: 18 448



Ro'yxatga qaytish