Вы участник?

Ovoz berish

Loyihalar

1311 Yellow gul butikining rebrendingi


  • Nominatsiya:

    Rebranding. Rebrending

  • Brend

    Yellow

  • Agentlik

    TABOO Design Bureau

Muammo

Vaziyat: har kuni biz ba'zan so'z bilan ifodalash qiyin bo'lgan juda ko'p his-tuyg'ularni boshdan kechiramiz. Va shunday paytlar bo'ladiki, biz uchun yaqinlarimizni qanchalik sevishimizni ko'rsatish juda qiyin. Gullar ko'rinishidagi sovg'a ko'pincha biron bir voqea bilan bog'liq, ammo ish kunlarida e'tibor va sevgining oddiy jesti sifatida emas. Biz bayramlarda tez-tez gul berishga odatlanganmiz va qayg'uli voqealar uchun kamroq, lekin gullar boshqa his-tuyg'ularni ham ifodalashi mumkin. Muammo: Biz gul do'koniga kirganimizda, vaziyatga mos keladigan gulni ko'rishga umid qilamiz. Uni minglar orasida tanib, aynan u ekanligini tushunish. Bu g'azablangan noaniqlik ko'pchilikka tanish - agar asters boshqa vaziyatda berilsa nima bo'ladi, balki atirgullar hali ham yaxshiroq? Vazifa: Yellow gullar butikining korporativ identifikatorini yarating, gullarni mutlaqo boshqa holatlarda berish mumkinligini ko'rsating, mijozlarga qaysi guldasta o'zlarining maxsus holatlariga mos kelishini aniqlashga yordam beradigan yorliqlar yarating va Instagram qo'llanmasini yarating.


Yechim

Rey Bredberining "Momaqaymoq sharobi" qisqa hikoyasidan ilhomlanib, biz o'zligimizdagi karahindiba xush kelibsiz deb qaror qildik. Dandelion abadiy gul bo'lib, uning har bir elementi hayotni olib boradi. So‘nayotganda soyabonini ochib, yangi hayot berish uchun dalaga urug‘ olib boradi. Biz kimgadir gul berganimizda ifodalamoqchi bo'lgan his-tuyg'ularni ramziy qilish uchun oddiy geometrik shakllarning vizual tizimini yaratishdan boshladik. Ushbu loyihada biz geometriyaga integratsiyalashgan holda his-tuyg'ularni shakllantirdik, buni ba'zan so'z bilan emas, balki gul bilan ifodalash osonroq. Biz ifodalash uchun to'qqizta hissiyotni tanladik: sevgi, ehtiros, minnatdorchilik, umid, quvonch, zavq, qo'llab-quvvatlash, hamdardlik, kechirim. Biz bu his-tuyg'ularning barchasini gulning o'ziga xos elementlariga ajratdik: barmoq, achen uchun to'shak, idish, gullash, stamen, gulchambar, achen va gulning o'zi. Bu elementlarning barchasi identifikatsiyada ham mustaqil variatsiyada, ham tandemda tasvirlanishi mumkin. Biz SMM uchun qo'llanmani ishlab chiqdik, unda biz turli holatlar uchun ranglarni tanladik. Shuningdek, menejer guldasta qaysi vaqtda berilishini / yig'ilishini va vaziyatga qarab, o'ram va otkritkadagi kerakli elementdan foydalanishni belgilaydi.


Natija

brending mijoz tomonidan qo'llaniladi, ijtimoiy tarmoqlar ham bizning joylashuvimiz yordamida saqlanadi



Ro'yxatga qaytish