Community. Komyuniti, hamjamiyat, sadoqatlilik dasturini tuzish
Додо Пицца Ташкент
O‘zbekistonda marketing bo‘yicha mutaxassislarga talab ortib bormoqda. Biroq, universitet bitiruvchilari va ixtisoslashtirilgan kurslarning malakasi etarli emas, odamlarga amaliyot kerak. Ishga kirish tajribani talab qiladi. Tajriba orttirish uchun sizga ish kerak.
Biz yechim topdik va boshlang'ich marketologlar uchun amaliyot o'tkazdik. Ikki oy davomida 55 nafar yosh xalqaro kompaniyaning marketing bo‘limida ishladi. Biz barcha jarayonlarni ichkaridan o‘rganib chiqdik, real vaqt rejimida ishimiz natijalariga ko‘ra savdolar o‘sishini kuzatdik.
Bu jarayonda stajyorlar kompaniyaga o'lchanadigan qiymat keltirdilar. Biz eng yaxshi bitiruvchilarni jamoada ishlashga taklif qildik va ularni hamkorlarga yubordik. Qolgan ishtirokchilar tez orada mamlakatdagi eng yaxshi marketologga aylanadi va hammasi qanday boshlanganini doim eslab qoladi.