Вы участник?

Ovoz berish

Loyihalar

2006 Tanlang va g'alaba qozoning!


  • Nominatsiya:

    Community. Komyuniti, hamjamiyat, sadoqatlilik dasturini tuzish

  • Brend

    Korzinka

  • Agentlik

    ClickMe

Muammo

Korzinka O‘zbekiston bozorida allaqachon o‘rnatilgan brend bo‘lib, kompaniya rivojlanishdan to‘xtamaydi va doimiy ravishda iste’molchi brendining kuchli emotsional aloqasi va sodiqlikning yangi impulsini yaratish ustida ishlamoqda. Korzinka brendining 25 yilligi munosabati bilan iste'molchilarni kompaniya va uning qadriyatlari bilan "qayta tanishtirish" kerak edi va bu ma'lumotlar eng dolzarb, interaktiv va moslashtirilgan tarzda taqdim etilishi kerak edi. Axir, mijozlar e'tiborini va sodiqligini qozonishga yordam beradigan brend aloqasining hissiy tuzilishi. Ushbu platformada muloqotni davom ettirish uchun iste'molchilarni Korzinka Telegram kanaliga yuborish ham muhim edi.


Yechim

ClickMe jamoasi xaridorning hissiy-ratsional xulq-atvoriga asoslangan muammoning interaktiv yechimini taklif qildi: Insonni nima rag'batlantirishi va ijobiy his-tuyg'ularni aniqlashga hissa qo'shishi mumkin? Bonuslar va sovg'alar. Qanday qilib kompaniyaning qadriyatlari va tarixini informatsion va interaktiv tarzda taqdim etish mumkin? Oddiy va qiziqarli so'rovnomani o'rnating. Ushbu vazifalar uchun qaysi platforma eng mos keladi? Telegram. Shunday qilib, ClickMe jamoasi foydalanish uchun qulay Telegram botini yaratdi va uning asosida aksiya o‘tkazishni taklif qildi. Aksiya shartlari juda oddiy edi: iste'molchiga etkazish va Korzinka Telegram rasmiy kanaliga obuna bo'lish uchun zarur bo'lgan ma'lumotlarni o'z ichiga olgan brend haqidagi bir nechta savollarga javob bering.


Natija

Aksiyaning 21 kuni davomida 80 877 nafar iste’molchi ishtirok etdi. 70 000 ga yaqin foydalanuvchi Telegramdagi Korzinka rasmiy kanaliga obuna bo'ldi. Reklama kampaniyasining qamrovi 3 million 800 mingga yetdi. Shuningdek, aksiya ishtirokchilari tomonidan ko‘plab ijobiy fikrlar bildirildi.



Ro'yxatga qaytish