Celebrities. Mashhur shaxslar ishtirokidagi reklama kampaniyasi
Apelsin
Aholining moliyaviy savodxonligi etarli emas, Apelsin nomi va moliyaviy bank ilovasi o'rtasida to'g'ridan-to'g'ri bog'liqlik yo'q. O‘zbekistonlik sportchilar, hajvchilar va shou-biznes xodimlari bilan suhbatning rus tilidagi formati media maydonida deyarli yo‘q. Ijtimoiy masalalar muhokamasining kam yoritilishi.
Loyiha davomida masalaning bir qismi moliyaviy savodxonlikni oshirishga bag‘ishlangan bo‘lib, unda bank xodimi sizning pulingizni qanday himoya qilish va firibgarlarning hiyla-nayranglaridan qochish, kapitalingizni ko‘paytirish va bank tuzilmasini tushunishni o‘rganish haqida gapiradi. Mehmon bilan suhbat mehmon yulduzni shaxs sifatida ochib beradi va uni boshqa tomondan ochadi. Mehmon o'zining muvaffaqiyatga erishish yo'li haqida gapiradi va tomoshabinni rag'batlantiradi, sog'lom turmush tarzi madaniyatini targ'ib qiladi. Shuningdek, podkast yosh iste’dodlarni taniqli shaxsning eshitishiga, “Demo yozuv” bo‘limida o‘z ishlari haqida fikr-mulohazalarini olishga yordam beradi.
Maqsad, funksionallik va imkoniyatlar haqida doimiy eslatib o'tilgan Apelsin brendining noaniq integratsiyasi: 6 oy ichida podkastga 27 yulduzli mehmonlar taklif qilindi. Biz "YouTube" kanalida 1 000 000 dan ortiq tomoshani oldik va "Instagram" mehmonlaridagi barcha obunachilarning umumiy qamrovi 10 000 000 dan ortiq kishini tashkil etadi. Instagram’dagi “ZBS Podcast” sahifasining qamrovi 5 000 000 tomoshabinni tashkil etadi. "TikTok" dagi natijalarni alohida ta'kidlab o'tmoqchiman, bunda barcha videolarni ko'rishlar soni 30 000 000 million martadan oshdi va 2 000 000 million layk to'pladi. Har bir videoklipda Apelsin logotipi mavjud