Integrated. Integratsiyalangan kampaniya
AKFA
Iste'molchi derazalarni tanlashda to'g'ri bilimga ega emas, iste'molchi uchun derazalar plastik va alyuminiyga bo'linadi. Bir nechta xaridorlar derazalarning ma'lum bir seriyasining chiziqlari, modellari va farqlari, xususiyatlari va boshqa nozikliklari haqida bilishadi. Bundan tashqari, ko'p odamlar tanlovni noto'g'ri hisoblashdan qo'rqishadi va ular do'stlariga murojaat qilganda, ular faqat brendlarni eslashadi, lekin modellar yoki oyna chiziqlari emas.
- Iste'molchini tanlashda deraza profilining SIFATI va XUSUSIYATLARI muhimligini yetkazish. - AKFA oynalarining oddiy derazalarga nisbatan aniq afzalliklarini ko'rsatish uchun, odamlar hayotidagi vaziyatlar bilan o'ynadi.
Savdoni 40% dan oshirish Raqamli makonda 1 million auditoriyani qamrab oladi