Rebranding. Rebrending
Ташкентский Трубный Завод имени В.Л. Гальперина
Toshkent quvur zavodi 1996 yilda tashkil topgan. 25 yil davomida bozorda tobora ko'proq to'g'ridan-to'g'ri va bilvosita raqobatchilar paydo bo'la boshladi. Bundan tashqari, bozor sharoitlari o'zgardi va zamonaviy sharoitda original TTZ brendini moslashtirish qiyin vazifa edi. Bu omillar V.L. nomidagi Toshkent quvur zavodi qiyofasini tubdan yangilashni taqozo etdi. Galperin.
021 yilda rebrending qilish to'g'risida qaror qabul qilindi. Nafaqat vizual rebrending, balki ishlab chiqarish, marketing va umuman ish uchun yangi yondashuvni yaratish, ya'ni rebrendingni haqiqiy qilish. Birinchi bosqichda korxonaning vazifasi va qadriyatlari ishlab chiqildi. Keyin brendning yangi tendentsiyalari va ehtiyojlarini hisobga olgan holda yangi vizual identifikatorni ishlab chiqish amalga oshirildi.
Ular marketing yondashuvini butunlay o'zgartirdilar – ular televizorda reklama kampaniyasini boshladilar, konferentsiyalar va ko'rgazmalarda ishtirok etish jadvalini tuzdilar, raqamli kampaniyani boshladilar-veb-sayt va ijtimoiy tarmoqlardagi sahifalarni targ'ib qilish.
Ular call-markazning ishini tashkil qilishdi-har bir segment uchun sovuq qo'ng'iroqlar skripti ishlab chiqildi. Jonli suhbatni boshlash orqali reklama sarmoyasiz konversiyani 15 foizga oshirish mumkin edi va maqsadli qo'rg'oshindan bitimga konversiya 16 foizga oshdi.
Zamonaviy kadrlar strategiyasi - bitiruvchilar uchun Internship, jamoa uchun jamoa tuzish va xodimlarni o'qitish uchun byudjetlarni ko'paytirish joriy etildi.
Amalga oshirilgan faoliyatning umumiyligi quyidagilarga olib keldi:
- Yirik loyihalarda ishtirok etish-Tashkent City-Bulvar, Dream City, Turon Bank, Olmazar City, Samarkand City, Humo Arena, NGMK, AGMK va boshqalar;
- Ishlab chiqarish quvvatining o'sishi-rejalashtirilgan amalga oshirishga nisbatan 19% ko'proq;
- Kadrlar almashinuvi koeffitsienti 31% dan 9% gacha kamaydi%;
- Internship dasturini amalga oshirish orqali kadrlar bo'yicha arizalar soni 22 taga ko'paydi%;
– Yangi mamlakatlarga eksport qilish-Litva, Latviya, Polsha, Estoniya;
- O'tgan yilga nisbatan umumiy daromad 12% ga oshdi%;
- Korxona xalqaro bozorlarda o'z mavqeini mustahkamlashga va mamlakat uchun iqtisodiy ahamiyatga ega bo'lgan mahsulotlarni eksport qilish orqali mamlakatga valyuta mablag'larini jalb qilishga muvaffaq bo'ldi.
TTZ-rebrendingga puxta yondashuv!