Celebrities. Mashhur shaxslar ishtirokidagi reklama kampaniyasi
BellissimoPizza
Pitsa segmentida birinchi o'rinni egallagan Bellissimo Pizza hamon tez ovqatlanish toifasida 3-o'rinni egallab turibdi. Aholi orasida eng mashhur tez oziq-ovqat mahsulotlariga donor go'shti (donar va lavash) kiradi, bu pizza kabi mahsulot uchun xos emas.
Brend an'anaviy donar go'shtini haqiqiy italyan pitssasi formatida birlashtirgan noodatiy yangi mahsulotni taqdim etadi. Yangilikni e'lon qilish uchun biz Donar pizza yoki Donar pizza aksiyasini boshladik. Muloqot did va afzalliklarning dualizmini aks ettiradi:
- Menyuda 2 ta pozitsiya (donar pizza va donar pizza)
- 2 ta reklama jamoasi
- 2 ta mashhur
Kampaniyaning markaziy nuqtasi ochilish sahifasi bo'lib, u yoki bu nom uchun ovoz berishni xohlovchilar joy oldi.
Video qamrovi: 900.000
Video repostlari: 3000
Saylovchilar soni: 52 ming nafar
Ovoz berish natijalariga ko'ra, Donar Pizza nomi tanlab olindi, u menyuga yagona sifatida kiritilgan.
Muxlislar muloqoti tomoshabinlarni 2 lagerga ajratdi va ularni bir-biri bilan nima muhimroq - go'sht yoki xamir haqida bahslashishga majbur qildi. Lekin eng muhimi, raqobatchilarimizning mijozlari mahsulotni sinab ko'rishdi va mamnun bo'lishdi.
Yangi mijozlar soni: 25 000