Seasons. Mavsumiy kampaniya
Kanstik
Avgust oyining boshidan sentabr oyining o‘rtalariga qadar Toshkentdagi “Maktab bozorlari” ishlay boshlaydi. Qoida tariqasida, ularning tashkil etilishi xaotik tarzda amalga oshiriladi. Iste'molchi ba'zan shahar tashqarisiga sayohat qilishi yoki butun shahar bo'ylab mos ish yuritish buyumlarini izlashi kerak. Ko'pincha iste'molchi tegishli sertifikatlar, kafolatlar va sifatga ega bo'lmagan soxta mahsulotlarga duch keladi. Xizmatning etishmasligi, malakali maslahat rejasiz xarajatlarga olib keladi. Natijada, iste'molchi dastlab rejalashtirilganidan ko'ra ko'proq pul va vaqt sarflaydi.
Kanstik do‘konlar tarmog‘i “Maktab bozori”ni ketma-ket 5-yil o‘tkazib kelmoqda. Bizning do'konlarimizda biz yuqori sifatli, sertifikatlangan tovarlar, barcha kerakli maktab mahsulotlarining keng assortimenti va boshqalarni sotamiz. Bizning do'konlar javonlari har oy jahon brendlarining yangi mahsulotlari bilan to'ldirilib boriladi va allaqachon 5000 dan ortiq tovarlarga ega. Bizning do'konlarimiz mavjudligi va ish jadvali mijozlarning qulayligi uchun yaratilgan va oltita yirik do'kon va 5 ta "orol" tomonidan amalga oshiriladi. Kanstik do'konlar tarmog'i o'z vaqtida yetkazib berishni ta'minlaydi. Xodimlarimizga xizmat ko'rsatish va malakali maslahatlar hech bir mijozni e'tiborsiz qoldirmaydi. Bu yil biz call-markaz tizimini joriy qildik va veb-saytni rebrending qildik.
Kanstik do'konlar tarmog'i o'z vaqtida yetkazib berishni ta'minlaydi. Xodimlarimizga xizmat ko'rsatish va malakali maslahatlar hech bir mijozni e'tiborsiz qoldirmaydi. Bu yil biz call-markaz tizimini joriy qildik va veb-saytni rebrending qildik. Kanstik do'konlari tarmog'i to'lovning istalgan shaklini qabul qilish imkoniyatiga ega: UzCard; UniPay: Humo: MasterCard; Viza; DUNYO: Jamg'arma, shuningdek, to'lov tizimlari orqali: Payme; bosing; Apelsin. Shuningdek, biz ZoodMall va AnorBank bilan birgalikda to‘lov tizimini joriy qildik. Tan olish va reklama qilish uchun BIZ har yili mavsumiy aktsiyalarni, chegirmalarni va lotereyalarni o'tkazamiz. SMM reklamasi, to'g'ri sozlangan maqsadli yo'nalish, tashqi reklama - bularning barchasi bizning brendimiz va reklamalarimiz tan olinishiga yordam beradi.