SMM. SMM-kampaniya
Dinay - SMM
Bizning ijtimoiy tarmoqlardagi marketing muammolarimiz quyidagilarni o'z ichiga olardi: 1. Bizni kuzatuvchilar bilan aloqa qilmaslik; 2. Faqat savdoga ko'p e'tibor qaratish; 3. Followerlarimiz va platformaga xos tendentsiyalarga e’tibor bermaslik; 4. Rejani muayyan natijaga emas, instinktga qarab belgilash.
Biz ijtimoiy tarmoqlarda muloqot muhimligini tushundik va kuzatuvchilar bilan faol muloqot olib borishga astoydil kirishdik. Jozibador kontentni oldidan tayyorlab, strategik rejalashtirishni yo’lga qo‘ydik. Qo’shimcha qiymatni taqdim etdik, qiziqarli kontent ustida ishladik, shaffoflikni oshirdik va o’zaro munosabatlarni o'rnatdik.
Brendga sodiqlikni oshirish. Mijozlarning ishonchi oshishi. Mijozlar mahsulot bilan nimani boshlaridan kechirayotganini tahlil qilish. Bo'sh ish o'rinlarini to'ldirish. Yangi hamkorlar topish.