Скачать презентацию
PDFThis year, the TAF! 2021 Best Advertising Competition is held in a new format within the framework of the annual Tashkent TAF! Advertising Festival. The expert jury and consumers will determine the best marketing projects implemented in the Republic of Uzbekistan in 2019-2021.
The first creative competition within the framework of TAF! was held in 2019. The best in 3 categories and 14 nominations were determined by 7 members of the international jury. 43 agencies from Uzbekistan and Kazakhstan took part in the competition, 168 works were submitted.
In the TAF! 2020 competition, the international jury selected the winners in 4 categories and 24 nominations. 62 companies from Uzbekistan and Armenia took part in the competition, 348 competition works were submitted.
This year, the TAF! 2021 best advertising competition in a new format invites projects in the field of brand marketing communications to participate. The winners in 10 nominations will be determined by a national expert jury and consumers.
Participation in the TAF!2021 competition is an opportunity to:
present your successful work in a competition case
show your marketing projects and get the opinion of colleagues and consumers
become the winner of the best advertising competition of 2021
be inspired by the best "working" marketing ideas
get acquainted with examples of effective communications and successful strategies "of others" and draw conclusions "for yourself"
note the contribution and participation of partner agencies in the overall success
Компания, направленная на представление покупателям нового продукта или услуги. Это могут быть новые бренды, новые продукты существующего бренда или расширения линейки продуктов.
Кампания, в которых известная личность - селебрити, инфлюенсер, блогер - успешно использовалась для привлечения внимания и интереса потребителя к бренду.
Рекламные кампании с одним каналом коммуникации (СМИ, соцсети, торговые точки, интернет, наружная реклама, выставки, рекламные мероприятия, мобильные приложения, e-mail).
Кампании, которые смогли эффективно и эффектно поддержать национальные ценности, инсайты и традиции для выполнения собственных маркетинговых целей.
Рекламные кампании, которые сконцентрировали свои маркетинговые усилия вокруг сезонного периода активности потребителей или какого либо события (например, Новый год, летний отдых, зимний вид спорта, 8 марта и т.п.)
Рекламные кампании с несколькими каналами коммуникации
Кампания по изменению как бренда, так и производимого им товара, либо его составляющих: логотипа, слогана, визуального оформления.
Рекламные кампании, которые использовали социальные сети в качестве главного коммуникационного канала при общении со своей аудиторией.
Проекты, направленные на создание и рост активного сообщества бренда, либо на рост лояльности покупателя к бренду и установлению долгосрочных отношений между ними.
Кампании, которые эффективно объединили бизнес-цели и решение общественно значимых задач (здоровье, экология, образование, общества, семья и т.д.), успешно связали эти цели с общей стратегией бренда.
2021
2021
2021
2021
View all works by nominations