Mehrli Maktab
O'zbekiston Respublikasida gematologiya, onkologiya markazida O'zbekiston Respublikasida kasalxona pedagogika rivojlanishi doirasida
va O'zbekiston Respublikasining klinik immunologiyasi (markazi)
2022 yil 11 mayda, Toshkentda bolalar uchun maktabgacha va umumiy o'rta ta'lim berish bo'yicha birinchi "Mehrli Maktab" birinchi maktabi ochildi.
Kasallikka qarab davolash davomiyligi 1 oydan 3-4 yilgacha bo'lishi mumkin. Xalqaro standartlarga ko'ra, 20 kundan ortiq davolanadigan bolalar uzoq vaqt davomida davolangan bemorlardir va ulardan katta va arzon ta'lim olishga kafolatli huquqqa ega.
20 maydan 27 martgacha Markazdagi bemorlar soni 1928 yil 1828 bemorni tashkil qiladi. Ushbu davrda guruhlarda ta'lim olgan bolalar soni 1153 bola. Ulardan 650 bola - maktabgacha yoshgacha bo'lgan
va 503 maktab yoshi. Qolgan 775 bemorlarga alohida-alohida palatalarda olishdi.
Bugungi kunga qadar maktab ko'proq o'qiydi
Har kuni 130 bola. 2023 yil 27 mart holatiga ko'ra, Mehrli Maktab maktabidagi maktabgacha yoshdagi bolalarning soni 61 nafar farzandi, shundan 33 nafari qiz.
Barcha o'qituvchilar oliy ma'lumotga ega va maxsus tayyorgarlik va malaka oshirish
Kasalxona pedagogika ma'lumotlariga ko'ra (shundan 7 tasi bakalavr darajasi,
12 - magistratura, 1 - aspirant. Pedagogik faoliyat bilan bir qatorda, "Mehrli Maktab" o'qituvchilar
Ilmiy, ijtimoiy va ma'rifiy faoliyat, bu ilmiy maqolalar imkoni, maktab va tashqarida ham seminar va master-klasslarni o'tkazishni anglatadi.
Meyrli Maktab maktabining infratuzilmasi aniq tibbiy talablarni hisobga olgan holda yaratildi. Bolalarning immunitet tanqisligini hisobga olgan holda, maktab har yilgi ishlov berilishi kerak bo'lgan hipoalerjenik uskunalar, mebel va jihozlar bilan jihozlangan. O'quv jarayonida faqat raqamli darsliklar va kitoblar qo'llaniladi.
Mehrli Maktabda ular ishlaydi:
- 2 yoshdan 7 yoshgacha bo'lgan bolalar uchun maktabgacha ta'lim guruhlari 45 bola uchun;
- Yosh bolalarni rivojlantirish uchun o'yin guruhlari
(1,5 yildan 2 yoshgacha). Xizmat va nazorat ishlari tashkil etiladi
Ota-onalarning faol ishtiroki bilan. Mehrli Makta-ning o'quv jarayonining mazmuni Mehrli Maktab "Iil Qadam" Davlat dasturi asosida (Milsho) Maktabgacha va maktab ta'limi vazirligi tomonidan tasdiqlangan dastur tomonidan belgilanadi (MDsho ) davlat talablariga muvofiq.
1-11-sinflar uchun o'rta ta'lim markazida davolanayotgan talabalar uchun
MDCHO tomonidan tasdiqlangan o'quv dasturiga asoslangan 12 ta fan bo'yicha
va o'quv dasturida alohida rivojlangan
O'quv dasturlari bilan.
"Mehrli Maktab" o'qituvchilarining o'quv faoliyati muntazam maktabda ishlatiladigan an'anaviy usullardan sezilarli darajada farq qiladi. Ushbu yondashuvning asosiy farqlovchi xususiyatlari:
- har bir bolaga individual ta'lim yo'nalishlarini individual ta'lim yo'nalishlari ishlab chiqilganligini hisobga olish zarurati
va har bir bola uchun individual o'quv dasturlari;
- masofaviy o'qitish vositalarining va usullariga, ayniqsa, ta'lim faoliyati aseptik holga keltiruvchi plastmassa-izolyatorda davolanayotgan bolaga nisbatan yuqori darajadagi talab;
- kichik guruhlarda ishlash (shu jumladan ko'p qirrali)
va har xil yoshdagi yoki har bir bola bilan alohida;
- O'yin shakllarining kunlik pedagogik amaliyotida faol qo'llanma va yo'naltirilgan ijodiy vazifalar
aqliy faoliyatni o'rganish, tiklash uchun motivatsiyani saqlash, uzoq muddatli davolash, aloqa va ijtimoiylashtirishning qobiliyatlarini rivojlantirish;
- o'qituvchilar tomonidan buxgalteriya hisobi va bolaning salomatligi holatida shifokorlarning tavsiyalariga qat'iy rioya qilish,
uning reabilitatsiya potentsiali, kasallik va davolash jarayoni natijasida kelib chiqadigan kognitiv va boshqa kamchiliklar;
- Tibbiy xodimlar bilan kunlik o'qituvchilar, joylashgan bolaning ota-onalari
uzoq muddatli davolash uchun, maslahat va amaliy yordamni ta'minlaydigan psixologik yordam xizmati;
- bola bilan birga darslarni o'tkazish
Kasalxona maktabining maktab yoki maktabgacha ta'lim muassasalarida yoki shifoxona xonalarida (tibbiy muassasa hududida) uzoq vaqt davomida davolanish uchun (agar talaba cheklangan bo'lsa)
Harakatlarda).
Maktab bolalar, ota-onalar va o'qituvchilar uchun psixologik va pedagogik yordam xizmatiga ega.
Bugungi kunga qadar psixologik qo'llab-quvvatlash ta'minlandi
510 maktab o'quvchilari, 303 talaba ota-onalari, 16 o'qituvchi,
24 tibbiy xodim.
Bolalarda yuqori ishlov berilgan terapiya, kognitiv kasalliklar (eshitish, ko'rish, qarashlar, avtoulov ko'nikmalari) bo'lganligi munosabati bilan kuzatilmoqda. Shu munosabat bilan defektololog xizmati amal qiladi
nutqni tuzatish to'g'risida.
Mehrli Maktabda, madaniyatdan tashqari ta'limni o'z ichiga oladi, unda bolalar badiiy terapiya, musiqa terapiyasi boshlanadi. Zamin ta'lim loyihasining bir qismi sifatida,
Ogohlantirish o'quvchilari bilan Al-Xreezmi undagi masofaviy darslarni amalga oshiradi, u erda Mehrli Maktab o'quvchilari talabalari oddiy o'rta maktablardagi boshqa talabalar bilan aloqa qilish imkoniyatiga ega
Tashqi dunyo bilan ijtimoiylashtirish va aloqa uchun. Birga
Mehrli Maktub maktabining talabalari uchun park bilan, robototexnika bo'yicha mahorat darslari tashkil etildi.
Meyrli Maktab o'quvchilari oxirgi davlat sertifikatini topshirish imkoniyatiga ega. 26 maydan 20-iyungacha 2022 yil 15 iyundan, 11-sinf bitiruvchisi va 9-sinfning bitta bitiruvchisi yakuniy davlat sertifikatini o'tkazdi. O'quvchilar murojaat qilish va ro'yxatdan o'tish imkoniyatiga ega bo'lishdi
Oliy o'quv yurtlariga kirish uchun. Masalan, Xalilov Aziz shahridagi Mehrli Maktab bittasida Toshkent axborot texnologiyalari universitetida shartnoma asosida tuzilgan.
1522 yil 15 avgustdan 16-avgustgacha Ustimkinim loyihasi vakillari (Rossiya Federatsiyasi) vakili Mehrli Maktab mutaxassislarining kasbiy amaliyotini o'tkazdilar. Faqat 15 mutaxassis professional amaliyot o'tkazildi
Ulardan 6 ta Mehrli Maktab, shuningdek, fakultet o'qituvchilarining 6 nafari o'qituvchisi
3 - IPPKDOO, 3 - RSPU shahridagi filiallar nomli Toshkent shahridagi filiallar A.I. Gertena,
3 - Pomonon universiteti Toshkentdagi filiali (Koreya).
Kasbiy amaliyot natijasida 15 nafar o'qituvchilar amaliyot o'tash guvohlariga ega bo'ldilar.
IV butun -russiya konferentsiyasi mavzu bo'yicha o'tkazildi: "Kasalxona pedagogika. Moskvada tibbiy tashkilotlar va uyda bolalarga uzoq munosabatlar bo'yicha o'qitishning eng yaxshi tajribalari 1-3, 2022 yillarda Moskvada.
Konferentsiyada kasalxona ta'limi sohasida dunyoning turli burchaklaridan kelgan o'quv maktablari va ilmiy va amaliy tadqiqotchilari ishtirok etdilar.
Ushbu konferentsiyada rossiyalik pedagogika fanlari doktori doktori, professor S.V. Sharikovning ta'kidlashicha, "O'zbekiston bolalar gematologiya, onkologiya va klinik immunologiya markazida uzoq muddatli statsionar davolanish", bu faqat AQSh bilan taqqoslanishi mumkin. " Yuqori mehmonlar bilan bir qatorda, kasalxona psixologiyasi bo'yicha mutaxassis, London universiteti tadqiqotchisi va doktori, shuningdek, maktabning yutuqlari, shuningdek, xalqaro standartlarga nisbatan yuqori va progressiv va uning ilg'orligi, shuningdek, juda yuqori va progressiv va uning ilg'orligi sifatida ham bordi.
2022 yil 11 sentyabrda Qozog'istonda O'zbekiston Respublikasidan 100 ta murojaat YuNESKO xalqaro festivaliga "San'at sayyorasi" xalqaro festivaliga topshirildi. 4 talaba ishtirokchilari orasida Makrli Maktab xalqaro final finalchilari g'olib bo'lishdi. Xalqaro festival bag'ishlangan edi
"Ipak yo'lining merosi" ni har tomonlama o'rganishga,
Shuningdek YuNESKO klubi harakatining 75 yilligi. Festival natijalariga ko'ra, Ipak yo'lining merosi nashr etilgan bo'lib, Mekrli Maktabning finalchilarining rasmlari keltirilgan. Ko'rgazma
G'oliblar rasmlari bilan Frantsiyada ham muvaffaqiyatli amalga oshirildi.
Mehrli Maktab maktabining strategik rivojlanishi doirasida: 2023-2029 yillarda rejalashtirilgan:
1. Ushbu maktab asosida yangi uchun metodologiyani yaratish
O'zbekistonda yo'nalishlar - O'zbekistonda kasalxona pedagogika;
2. Respublika bo'ylab mintaqaviy filiallarni yaratish;
4. "O'rganish" loyihasi bilan yaqin hamkorlik
tajriba almashish;
6. Rossiya Federatsiyasida o'qituvchilarni o'qituvchilarni amaliyot o'tash.
Hozirgi vaqtda MDCHO va Sog'liqni saqlash vazirligi respublika bo'ylab Meyrli Maktabning mintaqaviy filiallarini yaratishda ish olib borilmoqda.
Mintaqaviy mintaqaviy bolalar ko'p tarmoqli kasalxonalar tahliliga ko'ra, ishchi guruh birinchi bosqichda birinchi bosqichda filiallarni ochishni boshladilar:
1. Anizhniy mintaqa bolalar ko'p tarmoqli markazi.
1990-yillarda statsionar bemorlarni qoplash (1194 bola davom etmoqda (taxminan 60%), 40 o'rinli 40 o'rinli.
"Mehrli Maktab" maktabi:
Ta'lim mashg'ulotlarini jihozlash - 300 million so'm;
Maktabgacha tarbiya muhiti - 300 million so'm.
2. Farganiya hududiy bolalar ko'p tarmoqli markazi.
Yiliga statsionar bemorlarning yoritilishi 1284 (770 bola davom etmoqda (taxminan 60%), 30 o'rinli, 30 o'rinli.
"Mehrli Maktab" maktabi:
Ta'lim mashg'ulotlarini jihozlash - 300 million so'm;
Maktabgacha tarbiya muhiti - 300 million so'm.
3. Qoraqalpoq tibbiyot instituti innovatsion klinikasi.
Yiliga statsionar bemorlarning qamrovi 1324 (265 bola uzoq davolanadi (taxminan 20%), 25 o'rinli).
"Mehrli Maktab" maktabi:
Ta'lim mashg'ulotlarini jihozlash - 300 million so'm;
Maktabgacha tarbiya muhiti - 300 million so'm.
Shuningdek, bolalarni ambulatoriya bilan davolashda taqdim etish rejalashtirilgan.
O'qituvchilar Mehrli Maktabning mintaqaviy filiallarida tanlab olindi va 20-21 aprel, 2023 yil 18-21 aprel "Loyiha delegatsiyasining" Kasalxonasi "delegatsiyasining" Loyiha "delegatsiyasining tashrifi doirasida shifolash uchun amaliyot o'tash rejalashtirilgan.
2023/2010 o'quv yilida maktab o'qituvchilar va maktabgacha ta'lim muassasalarini qayta tayyorlash va malaka oshirish institutlari, qayta tayyorlash va malaka oshirish institutlari, qayta tayyorlash va malaka oshirish institutlarini o'zgartirish bo'yicha tayyorgarlik davom etmoqda.