2022-YIL BRENDI
Mukofot bosqichlari
2023-yil 6-fevral – 2023-yil 3-aprel (shu sana ham kiradi)
2023-yil 10-aprel – 2023-yil 8-may (shu sana ham kiradi)
2023-yil 20-maydagi Taqdirlash marosimida
BRENDLARGA MUKOFOTDA QATNASHISHDAN FOYDA NIMADA?
Imkoniyatlar
Biznes-muvaffaqiyatlarni qayd etish va keng omma oldida brendning marketing yutuqlarini taqdim etish imkoniyati. Mukofot natijalarining O‘zbekiston Marketing uyushmasi talqiniga ko‘ra Brendlar va agentliklarning marketing samaradorligi har yilgi reytingiga kiritilishi.
E'tirof
Brendning marketing bo‘yicha mutaxassislari rolining kuchayishi hamda ularning xizmatlari va mehnatlari natijalarining e'tirofi, brendning barcha biznes-jarayonlari uchun marketingning ahamiyatini ommalashtirish.
Ishtirok
2022-yilda 335 000 kishiga yetgan iste'molchilar ochiq xalqona ovoz berishida va Uyushmaning 200 dan ziyod ekspertlari va sheriklari ovoz berishida brendning ishtiroki. Mukofot uchun har yilgi ovoz berish O‘zbekistonda iste'molchilar sadoqatiga oid marketing tadqiqotining eng keng ko‘lamli tarmoq vositasi sanaladi.
Maqom
O‘zbekiston Respublikasi Raqobatni rivojlantirish va iste'molchilar huquqlarini himoya qilish qo'mitasi va O‘zbekiston Marketing uyushmasi tomonidan iste'molchilar va ekspertlar e'tirofiga ko‘ra «2022-yil brendi» maqomini olish va undan reklamada hamda ommaviy axborot vositalarida foydalanish huquqiga ega bo‘lish imkoniyati.