Daryo.uz
Kovid va post-covid davrlari biznes va ijtimoiy faollikning keskin pasayishi sharoitida jahon ommaviy axborot vositalari uchun omon qolish uchun haqiqiy sinovga aylandi. Yosh “Daryo” internet-nashri mana shunday murakkab imtihondan o‘ta oldi va avvalgi ishlanmalarni saqlab qolgan holda, yangi loyihalar va ish formatlarini bosqichma-bosqich amalga oshirdi. Xususan, internet-nashrning ingliz va rus tillaridagi versiyalarini joriy etish va rivojlantirish, “Daryo”ni keyinchalik mintaqaviy miqyosdagi loyihaga aylantirish bilan Markaziy Osiyo byurosini tashkil etish dasturini amalga oshirish ishlari muvaffaqiyatli davom etmoqda. o'z muxbirlik tarmog'i bilan ish boshladi.Olti oy ichida birgina youtube-da turli xil sifatli video kontent yaratish harakatlari o'tgan yili auditoriyani o'nlab marta oshirish imkonini berdi. Media bozorining boshqa istiqbolli yo‘nalishlari bo‘yicha harakatlar kuchaytirilmoqda. Bugungi kunga kelib “Daryo” resursini oylik ko‘rishlar soni 20 milliondan oshadi. Ijtimoiy tarmoqlarda axborot resursi obunachilari bir milliondan ortiq noyob foydalanuvchilardir.