O'z by Golden House

Nominatsiya: Ko'chmas mulk
2022 yil uchun yutuqlar

Yil brendi 2022
Maqsadlar:
Biznes toifadagi loyihalar uchun soyabon brend yaratish
Golden House korporativ brendini mustahkamlash
Tijoriy sotish maqsadlariga erishish
Maqsadlar: O'zbek identifikatoriga ega kuchli iste'molchi brendini yaratish
Maqsadli auditoriya bilan samarali aloqa o'rnatish
Yechim: O`Z formatidagi hayot. Yangi O'zbekiston quramiz!
OZ bu:
-Yangi mahalla
-avlodlar madaniyati va qadriyatlarining sintezi
-Yaxshi qo'shnichilik an'analarini saqlab qolgan holda hayot formati
– klassik mahalla va zamonaviy konfor texnologiyalarini joriy etish
-Zamonaviy O‘zbekiston fuqarosi oilasining yashashi va rivojlanishi uchun qulay sharoitlar yaratish.
Brend qiymatlari:
-Vatan
- An'analar
-Oila
-Do'stlar
- Biz doimo qaytib keladigan uy.
Brend falsafasi: O'tmishga hurmat bilan biz kelajakni quramiz!
Brend Ambassador: Sevara Nazarxon bizning birinchi O`Z MAHAL loyihamiz rezidenti
Natijalar: Federal telekanallarda keng ko'lamli reklama kampaniyasi amalga oshirildi.
Natijalar: -6254 TRP.
2022-yilda ko‘chmas mulk toifasidagi eng yaxshi ijrochilar*
-Tomoshabinlar qamrovi: kuniga 2,5 million kishi - Rich 3+: 7,2 million kishi yoki maqsadli auditoriyaning 84% * Media Scope 2022 ma'lumotlariga ko'ra
Brend xabardorligining o'sishi: +40% Tijorat ko'rsatkichi
- Etakchi bitim konvertatsiyasining o'sishi: +30%
- Bitimga haqiqiy konvertatsiya biznes-klassdagi shunga o'xshash loyihalarga qaraganda 20% yuqori
- Yil davomida sotish rejasining bajarilishi: 117%

Video:

Roʻyxatga qaytish