Coca-Cola
Nominatsiya: Ichimliklar
2022 yil uchun yutuqlar
Coca-Cola 2022-yilda O‘zbekiston bozorida 30 yillik faoliyati munosabati bilan 10 dan ortiq keng ko‘lamli marketing tadbirlarini o‘tkazdi.
Dunyoga mashhur brend tomonidan tashkil etilgan eng diqqatga sazovor tadbirlar orasida quyidagilarni ta'kidlash joiz:
Futbol afsonalari Kristian Karambe va Karlos Puyol hamrohligida FIFA kubogi mamlakatga olib kelindi. (O‘zbekiston MDH davlatlari orasida FIFA delegatsiyasi futbol kubogi bilan birga olib kelingan yagona nuqtaga aylandi)
Qatarda bo'lib ogan jahon chempionatiga bag'ishlangan yirik miqyosdagi sovrinlar o'yini Coca-Cola tomonidan o’tkazildi. Mamlakatning 60 nafar aholisi jahon futbolining asosiy voqeasiga borish imkoniyatini qo‘lga kiritdi va 300 mingdan ortiq o‘zbekistonliklar Coca-Cola ning tematik sovg‘alariga ega bo‘ldi.
Mamlakatning yirik va asosiy shaharlarida Navro'z umumxalq bayrami o’tkazildi.
Shu jumladan, yangi yil tadbirlari arafasida Caravan keng ko'lamli rod-shou muhtasham ravishda o’tkazildi. Bu esa o’z navbatida mamlakat bo'ylab yuz minglab o'zbekistonliklarga dunyoga mashhur haqiqiy Amerika yuk mashinalarini ko'rish imkonini berdi. Tadbir Namangan, Samarqand, Buxoro, Urganch, Nukus, Xiva va Toshkent aholisi uchun haqiqiy bayramga aylandi.
Tadbirlarning ko‘lami va jozibadorligi tufayli Coca-Cola brendi (27 000 000 dan ortiq) aholini jalb etdi va shu bilan birga, ular orasida aloqa va interaktivlik soni bo‘yicha ajoyib natijalarga erishdi. Barcha o’tkazilgan faoliyatlarning yuqori sifatda bo’lganligi tufayli brend mahsulotlarini sotib olish sonini sezilarli darajada ko'tardi (transaction growth +34%) va kompaniyaning butun brendlari sotuvini + 32% ga oshirdi. (Coke+ 22%, Fanta + 49%, Sprite + 63%)
Qanday qilib brend bunday natijalarga erishdi?! Buning hammasi Haqiqiy Mo'jiza!
Futbol afsonalari Kristian Karambe va Karlos Puyol hamrohligida FIFA kubogi mamlakatga olib kelindi. (O‘zbekiston MDH davlatlari orasida FIFA delegatsiyasi futbol kubogi bilan birga olib kelingan yagona nuqtaga aylandi)
Qatarda bo'lib ogan jahon chempionatiga bag'ishlangan yirik miqyosdagi sovrinlar o'yini Coca-Cola tomonidan o’tkazildi. Mamlakatning 60 nafar aholisi jahon futbolining asosiy voqeasiga borish imkoniyatini qo‘lga kiritdi va 300 mingdan ortiq o‘zbekistonliklar Coca-Cola ning tematik sovg‘alariga ega bo‘ldi.
Mamlakatning yirik va asosiy shaharlarida Navro'z umumxalq bayrami o’tkazildi.
Shu jumladan, yangi yil tadbirlari arafasida Caravan keng ko'lamli rod-shou muhtasham ravishda o’tkazildi. Bu esa o’z navbatida mamlakat bo'ylab yuz minglab o'zbekistonliklarga dunyoga mashhur haqiqiy Amerika yuk mashinalarini ko'rish imkonini berdi. Tadbir Namangan, Samarqand, Buxoro, Urganch, Nukus, Xiva va Toshkent aholisi uchun haqiqiy bayramga aylandi.
Tadbirlarning ko‘lami va jozibadorligi tufayli Coca-Cola brendi (27 000 000 dan ortiq) aholini jalb etdi va shu bilan birga, ular orasida aloqa va interaktivlik soni bo‘yicha ajoyib natijalarga erishdi. Barcha o’tkazilgan faoliyatlarning yuqori sifatda bo’lganligi tufayli brend mahsulotlarini sotib olish sonini sezilarli darajada ko'tardi (transaction growth +34%) va kompaniyaning butun brendlari sotuvini + 32% ga oshirdi. (Coke+ 22%, Fanta + 49%, Sprite + 63%)
Qanday qilib brend bunday natijalarga erishdi?! Buning hammasi Haqiqiy Mo'jiza!
Video: