TOP contact

Nominatsiya: Aloqa
2022 yil uchun yutuqlar

2022-yilda kompaniyamizda sezilarli o‘zgarishlar ro‘y berdi – biz har javhada 2 barobarga o'sdik. Statistik ma'lumotlar, muvofiqlashtirish, maslahatlar, moliyaviy rejalashtirish kabi boshqaruv vositalari joriy etdik, bu bizga ish jarayonlarimiz samaradorligini va ko'rsatilayotgan xizmatlar sifatini oshirish imkonini berdi.

Shuningdek, biz kompaniya logotipini 12 yilligi munosabati bilan rebrending qildik. Logotipni professionallik va barqarorlikni anglatuvchi rang, shakl va shriftlarga o'zgartirdik.


Yangi logotipning ma'nolariga mos ravishda biz ofisdagi ranglar gammasini, xodimlar uchun ish joylarini yangiladik va ko'paytirdik.


Ijtimoiy tarmoqlarda kompaniyamiz sahifalarini ochdik. Endi biz biznesdagi 12 yillik tajribamizni Facebook va Instagram ijtimoiy tarmoqlarida bo'lishamiz. U yerda siz kompaniya hayotini ko'rishingiz mumkin: ish kunlarimiz, sektorlar ishi va ofisdagi atmosfera.


Taqdim etayotgan xizmatlarimizni yaxshilash maqsadida biz "mijozning yo'li"ni yozib chiqdik, loyiha boshqaruvini standartlashtirishni kiritdik va mavjud hamkorlar o'rtasida sifat so'rovlarini boshladik. Ushbu yangiliklar tufayli biz mahsuldorlik va xizmatlar sifatini oshirishga muvaffaq bo'ldik. Mijozlarimizga qulaylik yaratish maqsadida biz ma'lumotlar bazamiz bilan integratsiyalashuvchi API ishlab chiqdik. Endi mijozlar o'zlarining CRM tizimlarida ma'lumotlarni onlayn ravishda olishlari mumkin.


Kadrlar bo'limida esa ishga qabul qilish biznes jarayonini yaxshiladik. Xodimlar uchun yaxshilangan ish instruksiyalarini ishlab chiqdik. Operatorlarni ishga kirish va moslashuv vaqtini 14 kundan 6 kunga qisqartirdik. Kadrlarni masofadan o'qitishni yo'lga qo'ydik.


Biz chiquvchi qo'ng'iroqlar bo'yicha xizmat ko'rsatuvchi yangi sektorni ochdik. "Debitorlik qarzlarini undirish" yangi chiquvchi xizmati bo'yicha yirik loyiha oldik va bir oylik ishimiz davomida sifatli xizmatlar ko'rsatuvchi hamkor sifatida o'zimizni ko'rsatdik va shu orqali mijoz loyihasining foydasini oshirdik.


Shuningdek, biz chatlar va messenjerlarga xizmat ko‘rsatish, abonentlar o‘rtasida xizmat ko‘rsatish sifati bo‘yicha aloqa xizmatlarini ishga tushirdik.


2022 yilgi raqamlariga ko‘ra, biz 100 ga yaqin loyihani amalga oshirdik, 1,5 milliondan ortiq qo‘ng‘iroqlarga xizmat ko‘rsatdik va 3 millionga yaqin daqiqalarni ishlab chiqdik.


2022-yilda erishgan yutuqlarimiz bizni o‘z oldiga ulkan maqsadlar qo‘yishga, innovatsiyalar kiritishga va mijozlarga xizmat ko‘rsatishning yuqori standartlarini rivojlantirishga hissa qo‘shishga undaydi.

Video:

Roʻyxatga qaytish