Kreativdan muhimroq nima bor?

31 Май, 2022

"MAKON Interview" mualliflik dasturining 15-nashrida tadqiqot, strategiya, aloqa va ijodkorlikni koʻring. Rossiyadagi yetakchi lommunikatsiya agentliklaridan biri boʻlgan “Friends Moscow” kompaniyasi hamasoschisi va kreativ direktori, "mads" kontseptual fikrlash kurslari hammuassisi Denis Eliseev bilan intervyu.

https://www.youtube.com/watch?v=IMyf6sZ2zhA

Denis Eliseev 2004 yildan beri reklama sohasida ishlaydi, xalqaro va Rossiya reklama festivallari, jumladan Kann Lions, Epica, FWA, Golden Drum, Golden Hammer, PIAF, ADCR, Red Apple, Effie, KIAF, Idea, "Oq kvadrat" reklama festivallari g'olibi.

2:05 Umumiy muloqot strategiyasi nuqtai nazaridan ijodkorlik qanchalik muhim?
5:30 Qanday qilib brendlarni tadqiqot va strategiya ishlab chiqishga ishontirasiz?
7:53 Bu qanday kasbiy tayyorgarlikni talab qiladi?
ular yillarmi?
10:03 Aloqada doimo nima o'zgarib turadi?
11:27 Tadqiqotlar juda muhim ekan, bozor va iste'molchini o'rganishda nimalarga e'tibor berish kerak?
13:00 Nega biz tushunchalarni yaxshi ko'ramiz?
13:48 Muvaffaqiyatli muloqot strategiyasi nima?
16:13 Qanday qilib biznes vazifasini muloqotga aylantirish mumkin?
23:06 Barcha brendlar iste'mol madaniyatini o'zgartirish bo'yicha global maqsadlar qo'ya oladimi?
27:45 Ijod qachon kerak emas?
31:40 Sizningcha, bozorlarning ko'p toifalarida brendlar o'rtasida raqobat yetarli emas. Ammo har qanday o'rta va kichik tadbirkordan so'rasangiz, u birinchi navbatda raqobat haqida gapiradi. Sizning qarashingizning o'ziga xos xususiyati nimada?
37:10 Kelajak nima va unga qanday tayyorgarlik ko'rishimiz mumkin? Va so'nggi yillardagi voqealarni hisobga olgan holda kelajakka tayyorgarlik ko'rishga arziydimi?