Integratsiyalangan kampaniya
Barbeque Burger. Alisher
Bir paytlar, yangi tez tayyorlanadigan restoranlar ochilgandan so'ng, yoshlar Barbeque Burgeriga kamroq va kamroq tashrif buyurishni boshladilar. Ushbu muammoni hal qilish uchun harakat ishlab chiqildi, biz uni quyida tahlil qilamiz.
Barbekyuga yoshlarning qiziqishini qayta tiklash uchun "8 BIT MEDIA" agentligi "Alisher (lar), ushlang (chegirmani)" nomli reklama kampaniyasini ishlab chiqdi. Shunday qilib, Alisher Navoiy tug'ilgan kuni sharafiga Barbeque Burger barcha Alisherlarga sertifikatlari bo'lsa 30% chegirma beradi. Kampaniya quyidagi maqsadlarga ega edi: brend haqida eslatish, shuningdek, qiziqarli taklif orqali 15-25 yoshli yosh tomoshabinlarni jalb qilish. Bu maqsadlarga erishish uchun yosh bloggerlar - tiktokerlar bilan ish olib borildi, ularning ortidan brendga kerakli auditoriya keladi.
Qabul qilish 43239 marta oshdi. Post ostida 548 foydalanuvchi izoh qoldirgan va 493 foydalanuvchi postni ulashgan.